کد خبر: ۲۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 23
فروشگاه تارگت یکی از فروشگاه‌های معروف آمریکاست که معمولا شرکت‌های بزرگ، محصولاتشان در این فروشگاه به فروش می‌رسانند. تصویر لو رفته از لیست انبار این فروشگاه، اطلاعاتی در رابطه با محصولات آینده اپل افشا کرده که اکثرا با پسوند X Generation لیست شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : فروشگاه تارگت یکی از فروشگاه‌های معروف آمریکاست که معمولا شرکت‌های بزرگ، محصولاتشان در این فروشگاه به فروش می‌رسانند. تصویر لو رفته از لیست انبار این فروشگاه، اطلاعاتی در رابطه با محصولات آینده اپل افشا کرده که اکثرا با پسوند X Generation لیست شده‌اند.

پیش از این که به بررسی محصولات لو رفته بپردازیم، باید بگوییم این لیست‌ها اصطلاحا «Placeholder» هستند؛ یعنی صرفا در لیست انبارهای این فروشگاه، فضایی را به خود اختصاص داده‌اند تا در زمان چینش اصلی محصولات در انبار، کار ساده‌تر شود. از همین رو برخی نام‌ها ممکن است درست نباشند و صرفا برای مشخص کردن آن محصول در نظر گرفته شده باشد. اکنون با هم این محصولات را بررسی می‌کنیم. اولین محصول اپل تی وی X Generation است که ۱۸۰ دلار قیمت‌کذاری شده است. دومین محصول اپل که سر از لیست فروشگاه تارگت درآورده، آیپاد تاچ X Generation با قیمت ۳۹۹ دلار و محصولات بعدی، بندهای اپل واچ، ایرپاد X Generation و اپل واچ سری X هستند.

X Generation

در این بین شاید آیپاد تاچ X Generation کمی عجیب باشد. آخرین باری که اپل این محصول خود را بروزرسانی کرد، به اوایل سال گذشته باز می‌گردد. البته قیمت پایه آیپاد ۱۸۰ دلار و بالاترین ظرفیت آن نزدیک ۴۰۰ دلار قیمت دارد. به همین دلیل بسیاری عقیده دارند که این محصول همان آیفون ۹ با قیمت ۴۰۰ دلار است و اینجا تنها به اسم آیپاد تاچ X Generation لیست شده است.

در این لیست، ایرپاد پرو X Generation نیز وجود دارد که احتمالا از محصولات بیتس استودیو حکایت دارد، زیرا قیمت آن حدود ۱۵۰ دلار بیشتر از گران‌ترین ایرپاد پرو است. این محصول ۴۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده که تقریبا با بیتس استودیو برابری می‌کند.

اپل تی وی X Generation نیز چندی وقتی می‌شود که اطلاعاتش منتشر شده است. اولین بار در نسخه‌‌های بتای iOS 13 بود که با اپل تی وی جدید رو به رو شدیم. به همین دلیل انتظار می‌رود این اپل تی وی 4K با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد که ۱۸۰ دلار قیمت دارد. عرضه بندهای جدید اپل واچ نیز اتفاق تازه‌ای نیست و اپل عموما با برگزاری هر مراسمی، بند‌های ساعت هوشمند خود را بروزرسانی می‌کند. انتظار می‌رود اپل مراسم خود را در اواسط فروردین برگزار کند و محصول اصلی این مراسم نیز آیفون ۹ باشد. در کنار این محصول آیپد پرو جدید به همراه ایر تگ نیز معرفی خواهند شد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار