کد خبر: ۲۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 23
شیوع ویروس کرونا وضعیت تجارت را مختل کرده است و حالا با تأیید وجود این ویروس در داخل کشور نیز فاز جدیدی از بحران پیش روی شهروندان قرار گرفته است. به‌غیر از ایران که هنوز تعداد دقیق مبتلایان اعلام نشده و احتمال آن نیز وجود دارد که کسی از آن مطلع نباشد، ویروس کرونا به کره جنوبی هم رسیده است.
به گزارش آی تابناک : شیوع ویروس کرونا وضعیت تجارت را مختل کرده است و حالا با تأیید وجود این ویروس در داخل کشور نیز فاز جدیدی از بحران پیش روی شهروندان قرار گرفته است. به‌غیر از ایران که هنوز تعداد دقیق مبتلایان اعلام نشده و احتمال آن نیز وجود دارد که کسی از آن مطلع نباشد، ویروس کرونا به کره جنوبی هم رسیده است. بیش از 400 بیمار مبتلا به این ویروس در حال حاضر در کره جنوبی تحت درمان هستند و ترس از بالا رفتن این تعداد نیز همچنان وجود دارد. شیوع ویروس کرونا حالا منجر به تعطیلی کارخانه گلکسی Z فلیپ شده است.

کارخانه‌های تولید محصولات سامسونگ حالا تحت تأثیر این اپیدمی به شدت آسیب دیده‌اند. این شرکت امروز تأیید کرد که پس از آنکه مشخص شد یکی از کارکنان فعال در کارخانه شهر Gumi  در کره جنوبی مبتلا به کروناویروس شده، سامسونگ اقدام به بسته شدن این کارخانه کرده است.

تعطیلی کارخانه گلکسی Z فلیپ در گومی

کارخانه سامسونگ در گومی در 200 کیلومتری شهر سئول کره جنوبی واقع شده است. در حالیکه بسیاری از گوشی‌های سامسونگ در ویتنام تولید می‌شوند، تعدادی از دستگاه‌های بالارده این شرکت همچنان در سرزمین مادر ساخته می‌شوند. هر دو گوشی تاشوی سامسونگ، یعنی گلکسی فولد و گلکسی زی فلیپ نیز تا به امروز در کارخانه گومی تولید شده‌اند.

سامسونگ تأیید کرده است که این کارخانه تا  روز دوشنبه، 24 فوریه تعطیل خواهد بود. طبیعتاً سامسونگ قصد دارد با این حرکت، از ابتلای کارکنان به ویروس جلوگیری کند. طبق گزارشات محلی، کارکنانی که با کارمند آلوده در ارتباط بودند، حالا در قرنطینه به سر می‌برند. دسترسی به طبقه‌ای هم که کارمند آلوده در آن مشغول به فعالیت بود، تا روز 25 فوریه امکانپذیر نیست.

گفته شده است که کارمند بیمار سامسونگ دربخش اتصالات بی‌سیم گوشی‌های هوشمند سامسونگ مشغول به فعالیت بود. کارکنان کارخانه گومی با دریافت یک پیام متنی از بخش Emergency Response Task Force شرکت مطلع شدند که کارخانه در چند روز آینده تعطیل خواهد بود تا سامسونگ اقدامات لازم برای پاکسازی را انجام دهد.

سامسونگ به کارکنان خود توصیه کرده است که تا روز دوشنبه محض احتیاط با ماسک‌های محافظ به محل کار بیایند. همچنین این شرکت پیشنهاد داده است که کارکنان از انجام سفرهای داخلی خودداری کنند و برای ایجاد ارتباط از کنفرانس ویدئویی استفاده کنند. همچنین گفته شده است که سرویس‌های حمل و نقل کارمندان میان دفتر مرکزی و کارخانه گومی نیز به حالت تعلیق درآمده‌اند.

گوشی گلکسی Z فلیپ سامسونگ

از آنجاییکه تعطیلی کارخانه گلکسی Z فلیپ در آخر هفته اتفاق افتاده است، سامسونگ گفته است که تأثیر آن در تولید گوشی‌ها حداقل است. با این حال، هنوز از حالت ایده‎ال فاصله دارد. این شرکت به‌تازگی Galaxy Z Flip را روانه بازار کرده است و هرگونه خاموشی طولانی مدت برای کارخانه، در استقبال خوب طرفداران از این گوشی تأثیر منفی خواهد گذاشت.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار