کد خبر: ۲۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 22
نشریه دیجیتایمز با انتشار گزارشی مدعی شده اپل خود را برای عرضه یک نسخه لایت از هدفون بیسیم AirPods Pro آماده می‌کند. به این ترتیب ممکن است با سه بودجه مختلف بتوان یک هدفون بیسیم محصول اپل تهیه کرد.
به گزارش آی تابناک : نشریه دیجیتایمز با انتشار گزارشی مدعی شده اپل خود را برای عرضه یک نسخه لایت از هدفون بیسیم AirPods Pro آماده می‌کند. به این ترتیب ممکن است با سه بودجه مختلف بتوان یک هدفون بیسیم محصول اپل تهیه کرد.

گفته می‌شود نسخه جدید از نظر قیمت میان AirPods 2 استاندارد با قیمت 159 دلار و AirPods Pro رده بالا با قیمت 249 دلار قرار می‌گیرد. بنابراین می‌بایست ارزان‌تر از 249 دلار و گران‌تر از 159 دلار باشد. آن‌طور که دیجیتایمز می‌گوید، احتمالاً Taiwan’s Universal Scientific Industrial (USI)  تأمین کننده اصلی AirPods Pro Lite  جدید خواهد بود.

البته هنوز نام این مدل جدید اعلام نشده است و صرفاً به عنوان نسخه لایت شناخته می‌شود. گفته می‌شود مدل جدید از یک ساختار تراشه SiP بهره می‌برد، در این صورت احتمالاً تنها یک تراشه بزرگ خواهد داشت.

هرچند هنوز عرضه نسخه مقرون به صرف‌تر AirPods Pro از شایعه فراتر نمی‌رود، اما عرضه آن برای اواسط سال میلادی جاری متصور است. البته ممکن است همه گیری گسترده کروناویروس 2019 منجر به تغییر زمان عرضه آن شود. در هر صورت برآورد می‌شود تا پایان سری Pro  به تنهایی 40 تا 50 درصد از مجموع فروش AirPod های اپل را به خود اختصاص بدهند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار