کد خبر: ۲۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 22
شاسی بلند AMG GLE 63 4MAtic+ تازه وارد کوپه شرکت مرسدس بنز بوده که به عنوان خودرو پهن پیکر با توان بالا محسوب می‌شود. اتومبیلی که سیستم حرکتی 4MAticپلاس را داراست و در بحث طراحی مشابه مدل پیشین است.
به گزارش آی تابناک : شاسی بلند AMG GLE 63 4MAtic+ تازه وارد کوپه شرکت مرسدس بنز بوده که به عنوان خودرو پهن پیکر با توان بالا محسوب می‌شود. اتومبیلی که سیستم حرکتی 4MAticپلاس را داراست و در بحث طراحی مشابه مدل پیشین است.

AMG GLE 63 4MAtic+ در واقع یک مدل باکارایی بالا از سری GLE بوده که شرکت آلمانی چنین عنوانی را برای آن انتخاب کرد. شاید در زمینه طراحی و فناوری‌های دیگر چندان ارتقا پیدا نکرده، اما در زمینه حرکتی با شاسی بلند سریع‌تری رو به رو هستیم.

مرسدس بنز از این خودرو دو مدل S و استاندارد را عرضه خواهد کرد. نسخه استاندارد ویژگی‌های سطح پایه دارد اما مدل S از مشخصات بهتری برخوردار است. البته چندان تفاوت بزرگ در میان دو مدل وجود نداشته اما به طور کلی شاسی بلند جدید GLE 63 یک گزینه ارزنده نسبت به مدل پیشین است.

محصول جدید مرسدس به یک پیشرانه 571 اسب بخاری مجهز است که البته روی مدل استاندارد قرار می‌گیرد. نسخه S پیشرانه 612 اسب بخاری را شامل خواهد شد.

AMG GLE 63 4MAtic+ با پیشرانه قوی‌تر

شاسی بلند AMG GLE 63 4MAtic+
نمای عقب شاسی بلند AMG GLE 63 4MAtic+

کوپه جدید GLE 63 مرسدس بنز طراحی مشابه مدل 2020 داشته و این نسخه نیز یک مدل 2021 است. در واقع این خودرو تنومند به ویژگی‌های فنی قابل توجه مجهز شده تا بتواند عملکرد حرکتی بهتری داشته باشد.

در حقیقت شرکت مرسدس یک خودرو Luxury Performance را با این کرگدن جدید توسعه داده که باید انتظار عملکرد نسبتا بالایی به عنوان SUV داشت.

سابقه درخشان AMG و مرسدس در توسعه پیشرانه‌های قدرتمند بخصوص اینکه حتی شرکتی چون استون مارتین موتور‌های این برند را به کار می‌گیرد، اثبات شده است.

مرسدس می‌گوید این خودرو جدید دارای سیستم الکتریکی EQ Boost که موجب ارتقا عملکرد پیشرانه می‌شود. آن هم با کمک انرژی الکتریکی تا توانایی بالایی را در این خودرو مشاهده کنیم.

قیمت گزینه جدید مرسدس نسبتا بالاتر از نسخه 2020 بوده زیرا ارتقا فنی روی آن در نظر گرفته شده تا مدلی بهبودیافته تلقی شود.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار