کد خبر: ۲۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 20
اوایل ماه فوریه، شرکت چینی ریلمی از یک گوشی هوشمند پایین‌رده با نام C3 رونمایی کرد، که در حال حاضر تنها در بازار هند موجود است. حالا این شرکت نسخه جدید ریلمی C3 را با یک دوربین بیشتر در قاب پشتی و چند تغییر معرفی کرده است.
به گزارش آی تابناک : اوایل ماه فوریه، شرکت چینی ریلمی از یک گوشی هوشمند پایین‌رده با نام C3 رونمایی کرد، که در حال حاضر تنها در بازار هند موجود است. حالا این شرکت نسخه جدید ریلمی C3 را با یک دوربین بیشتر در قاب پشتی و چند تغییر معرفی کرده است.

مشخصات نسخه جدید ریلمی C3

نسخه هندی گوشی ریلمی C3 دارای دوربین دوگانه در قاب پشتی خود بود که از سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده بود. اما در نسخه جدید با حفظ این دوربین‌ها، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز اضافه شده تا امکان عکاسی از سوژه‌ها از فواصل نزدیک (4 سانتیمتر) برای کاربر وجود داشته باشد.

تفاوت دیگر نسخه جدید Realme C3 با نسخه قدیمی اینست که این گوشی دارای سنسور اثر انگشت در قاب پشتی خود است که طبق ادعا ریلمی می‌تواند در 0.27 ثانیه با تشخیص انگشت، قفل صفحه را باز کند. C3 با سه میزان متفاوت از حافظه، 2 گیگابایت رم/ 32 گیگابایت حافظه داخلی، 3/32 گیگابایت و 4/64 گیگابایت روانه بازا خواهد شد. البته با وجود کارت حافظه امکان افزایش فضا تا 256 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است.

نسخه جدید ریلمی C3

از نظر باقی مشخصات، گوشی ریلمی C3 تغییری نکرده است. این دستگاه دارای نمایشگر 6.5 اینچی LCD، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست Helio G70، سیستم عامل اندروید 10 بر پایه Realme UI و باتری 5000 میلی آمپرساعتی با امکان شارژ معکوس به‌صورت سیمی است.

مانند نسخه قبلی، این گوشی هم در دو رنگ قرمز (Blazing Red) و آبی (Frozen Blue) به بازار خواهد آمد. نسخه 3/32 گیگابایتی این دستگاه در تایلند 130 دلار (120 یورو) قیمت خواهد داشت و از 20 فوریه، یعنی اول اسفند قابل خریداری خواهد بود. در خصوص قیمت دو نسخه دیگر این گوشی و احتمال عرضه آن در بازارها دیگر هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. اما گویا ریلمی قصد دارد امروز در رویدادی جداگانه این دستگاه را در اندونزی نیز رونمایی کند.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار