کد خبر: ۲۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 19
یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز صفحه نمایش آنها است. با این حال کاربر ناچار به انتخاب میان نرخ نوسازی تصویر بالا و وضوح تصویر QHD است، چراکه حالت 120 هرتزی حداکثر در وضوح FullHD کار می‌کند.
به گزارش آی تابناک : یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز صفحه نمایش آنها است. با این حال کاربر ناچار به انتخاب میان نرخ نوسازی تصویر بالا و وضوح تصویر QHD است، چراکه حالت 120 هرتزی حداکثر در وضوح FullHD کار می‌کند.

بر پایه یک گزارش جدید، سامسونگ از طریق یک آپدیت، حالت 120 هرتزی در وضوح QHD را به سری گلکسی S20 می‌آورد. همچنین این گوشی‌ها بر اساس اپلیکیشن در حال اجرا، به طور خودکار میان نرخ نوسازی 60 و 120 هرتز سویچ می‌کنند تا دوام باتری به حداکثر برسد.

6365556.jpg

این شایعه پس از آن مطرح شد که تصویری از یک گوشی S20 با یک فرمویر جدید منتشر شد. در این اسکرین شات یک گزینه جدید به نام Dynamic برای نرخ نوسازی صفحه نمایش به چشم می‌خورد که گفته می‌شود با عبور دوامی باتری از 42 درجه سانتی‌گراد یا کاهش سطح باتری به 5 درصد، نرخ نوسازی صفحه نمایش را به 60 هرتز کاهش می‌دهد. همچنین گوشی به طور خودکار نرخ نوسازی تصویر را در اپلیکشین های غیر گیم چون گوگل مپس و دوربین کاهش می‌دهد.

دلیل اصلی کاهش نرخ نوسازی تصویر به طور خودکار، کمک به افزایش دوام باتری در شرایطی است که نرخ نوسازی 120 هرتز تأثیر زیادی بر تجربه کاربر ندارد و همان 60 هرتز کافی است.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات رسمی درباره زمان انتشار این آپدیت و اضافه شدن قابلیت نرخ نوسازی Dynamic به گوشی‌های سری گلکسی S20  در دست نیست.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار