کد خبر: ۲۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 19
تویوتا سوپرا 2021 یک کوپه دودرب قدرتمندتر نسبت به مدل قبل بوده که در بحث طراحی و ساخت تغییری پیدا نکرده و یک نسخه همچنان هیجان انگیز است. در این بین شرکت تویوتا یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو در جهان بوده که سگمنت مختلفی را در سبد تولید خود قرار داده است.
به گزارش آی تابناک : تویوتا سوپرا 2021 یک کوپه دودرب قدرتمندتر نسبت به مدل قبل بوده که در بحث طراحی و ساخت تغییری پیدا نکرده و یک نسخه همچنان هیجان انگیز است. در این بین شرکت تویوتا یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودرو در جهان بوده که سگمنت مختلفی را در سبد تولید خود قرار داده است.

به تازگی این شرکت ژاپنی از مدل 2021 سوپرا محبوب کوپه رونمایی به عمل آورد که نسخه پایه آن به چهار سیلندر مجهز است و یک مدل محدود A91 نیز خواهد داشت.

البته مدل 4 سیلندر 2.0 لیتری سوپرا قرار است به بازار ایالات متحده ورود پیدا کند. گذشته از آن برند ژاپنی تدارک دیده که موتور 6 سیلندر فعلی را بهبود بخشیده و توان بیشتری را برای آن در نظر گیرد. مدل قدرتمند سوپرا به پیشرانه 6 سیلندر 3.0 لیتری توربوشارژ خطی مجهز است که قدرت 382 اسب بخاری تولید می‌کند. مدلی که توانایی بزرگی نسبت به برخی رقبا موجود در بازار دارد.

مدل شش سیلندر پیشین می‌توانست قدرت 335 اسب بخاری تولید کند اما برای مدل جدید 30 اسب بخار قدرت بیشتر تدارک دیده شده تا این کوپه جذاب ژاپنی بتواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

تویوتا سوپرا 2021 با تغییرات اندک و توانمندتر از همیشه

تویوتا سوپرا 2021

همانطور که می‌دانید، این خودرو از پیشرانه مشابه Z4 M40i بی ام و برخوردار است و به نوعی پلتفرم سوپرا با زد 4 بی ام و یکسان است. به گفته تویوتا این کوپه در 3.9 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت خواهد رسید که نسبت به 0 تا 100 مدل پیشین با زمان 4.1 ثانیه بهبود قابل توجهی پیدا کرده است. شرکت ژاپنی گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هم شامل حال مدل کرده و با بهبود سیستم تعلیق، عملکرد اسپرت و قابل توجهی را شاهد خواهند بود. 

مدل 2021 در داخل کابین دارای نمایشگر 8.8 اینچی لمسی بوده که جایگزین صفحه نمایش 6.5 اینچی شده است. در داخل کابین سیستم صوتی 12 اسپیکر، سیستم ایمنی و رفاهی تقریبا کاملی تعبیه شده تا رانندگان تجربه خوبی داشته باشند. 

نسخه A91 که مدلی خاص بوده تنها در 1000 واحد روانه بازار خواهد شد. نسخه A91 دارای برخی قطعات فیبرکربنی بوده و در رنگ ترکیبی مشکی و آبی به بازار عرضه خواهد شد. برای خرید مدل 2021 سوپرا باید تا ژوئن امسال منتظر ماند.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار