کد خبر: ۲۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 19
مایکروسافت بی سر وصدا نسخه یکپارچه برنامه آفیس را منتشر کرد. برنامه جدید Office که مایکروسافت پیش از این در اواسط پاییز آن را برای اولین بار معرفی کرده بود، تمام برنامه‌های ویرایش این شرکت؛ یعنی Word، Excel، PowerPoint و OneDrive را با یکدیگر ترکیب کرده است.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت بی سر وصدا نسخه یکپارچه برنامه آفیس را منتشر کرد. برنامه جدید Office که مایکروسافت پیش از این در اواسط پاییز آن را برای اولین بار معرفی کرده بود، تمام برنامه‌های ویرایش این شرکت؛ یعنی Word، Excel، PowerPoint و OneDrive را با یکدیگر ترکیب کرده است. این برنامه حالا در گوگل پلی استور برای دانلود در دسترس قرار گرفته و به غیر از ترکیب برنامه‌های مایکروسافت آفیس، به نظر نمی‌رسد که ویژگی‌های جدیدی با خود به همراه آورده باشد.

عدم پشتیبانی نسخه یکپارچه برنامه آفیس از تبلت‌ها

نکته عجیبی که یکی از کاربران وبسایت AndroidPolice در هنگام آزمایش برنامه جدید آفیس متوجه آن شده، اینست که نسخه یکپارچه برنامه آفیس در کنار ترکیب برنامه‌ها با یکدیگر یک نکته مهم را برای کاربران اندرویدی در نظر نگرفته است و آن پشتیبانی برنامه از تبلت‌ها است.

برنامه جدید آفیس حتی در زمانیکه از تبلت‌هایی با نمایشگرهای بزرگ هم استفاده می‌کنید در حالت پرتره (نمایش عمودی) باقی می‌ماند و به نظر می‌رسد که گزینه‌ای برای تغییر این حالت در نظر گرفته نشده است. پس از آنکه اندرویدپلیس خواهان پیگیری ماجرا از سمت مایکروسافت شد، آنها اعلام کردند که در حال حاضر درخصوص پشتیبانی از تبلت اطلاعاتی برای به اشتراک‌گذاری ندارند.

نسخه یکپارچه برنامه آفیس

بنابراین اگر قصد دارید از نسخه یکپارچه برنامه آفیس در تبلت خود استفاده کنید، بهتر است بدانید که امکان استفاده از تمام فضای نمایشگر برای آن در نظر گرفته نشده است و فقط می‌توانید در حالت Portrait از این برنامه استفاده کنید. به غیر از این مورد که به نظر می‌رسد تنها ایراد نسخه یکپارچه برنامه آفیس باشد، این اپ دقیقاً همان چیزی که از آن انتظار دارید را اجرا می‌کند. مایکروسافت آفیس جدید امکان دسترسی به فایل‌های OneDrive را نیز به شما می‌دهد و حتی امکان اسکن کدها QR را هم دارد.

طبق گفته مایکروسافت، برنامه جامع آفیس قابل نصب برروی تمامی دستگاه‌هایی است که یکی از 4 نسخه آخر اندروید (7، 8، 9 و 10)، پردازنده‌های بر پایه ARM و حداقل یک گیگابایت حافظه رم را در اختیار دارند. در صورت داشتن این شرایط بر روی گوشی یا تبلت خود می‌توانید این برنامه اندرویدی را از گوگلی پلی استور و از طریق لینک زیر دانلود کنید:

دانلود از گوگل پلی




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار