کد خبر: ۲۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 18
اگر برای ماه جاری قصد خرید تبلت را دارید، با کامل ترین راهنمای خرید تبلت وب فارسی که در آن بهترین تبلت‌های موجود در بازار همراه با قیمت و عکس محصولات معرفی شده‌اند همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : اگر برای ماه جاری قصد خرید تبلت را دارید، با کامل ترین راهنمای خرید تبلت وب فارسی که در آن بهترین تبلت‌های موجود در بازار همراه با قیمت و عکس محصولات معرفی شده‌اند همراه باشید. البته در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر هم داشتید می‌توانید در بخش نظرات از متخصصین شهر سخت افزار مشاوره خرید بگیرید.

تبلت، دیگر آن محصولی نیست که در حدود 3 یا 4 سال پیش با قدرت در بازار مانور می‌داد و یکی از محصولات مد نظر کاربران برای خرید بود. این روزها با تغییر ابعاد گوشی‌های هوشمند و رسیدن به سایز بزرگتر نمایشگر، گروه تبلت‌های 7 اینچیبا افت شدید مخاطب روبرو شده و در عین حال تولید جهانی شرکت‌ها در مدل‌های مختلف نیز کاهش زیادیپیدا کرده است.

در دوره‌ای که ما در آن قرار داریم تبلت‌های 8، 9 و 10 اینچی بیشترین محبوبیت را در بازار دارند ولی اینکه کدام محصول برای کدام دسته از کاربران مفیدتر و بهتر است همچنان سوالی است که باید به دنبال پاسخ آن بود.

main-3.jpg

در ادامه قصد داریم به مانند دوره‌های قبل، بهترین تبلت‌های حال حاضر موجود در بازار را به شما دوستان معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه کنید که دقت شده تا محصولاتی معرفی شوند که بتواند در داخل کشور به راحتی آنها را تهیه کرد. ممکن است محصولاتی وجود داشته باشند که مشخصات بسیار خوب و مناسبی داشته باشند ولی نتوان در بازار آنها را به راحتی پیدا کرد و مجبور به سفارش از خارج از کشور شوید ولی هدف ما تهیه از داخل و راحتی دسترسی برای همه کاربران بوده است.

امتیازاتی که برای هر محصول درج شده‌ در واقع در قیاس آنها با محصولات هم‌قیمت و هم‌رده به آنها اعطا و تلاش شده تا هر محصول با محصولات مشابه خود مقایسه و بهترین‌ها انتخاب و به شما دوستان پیشنهاد شوند.

قیمت‌های اعلامی برای محصولات متعلق به تاریخ 1398/11/03، میانگین بازار و از منابع معتبر هستند و ممکن است زمانی که شما عزیزان این مطلب را مطالعه می‌کنید یا قصد خرید دارید، در قیمت‌ها تفاوت‌هایی مشاهده شود. 

GLX Saina
تبلت جی ال ایکس ساینا

قیمت: حدود 730 هزار تومان با گارانتی ارتباط همراه گویا اروند

GLX-Saina.jpg

در این وانفسای قیمت، پیدا کردن تبلتی با امکانات و قیمت مناسب بسیار دشوار است. در این میان تبلت ایرانی سایناGLXگزینه‌ای بسیار مناسب است. البته شاید نسخه اندروید 6.0 این تبلت چندان به روز نباشد ولی بدنه مقاوم و مستحکم، امکان پشتیبانی از سیم‌کارت4Gو نمایشگر خوب، می‌تواند آن را به گزینه‌ای قابل قبول برای استفاده روزمره، مطالعه و شبکه‌های اجتماعی تبدیل کند. این تبلت توانایی فوق‌العاده‌ای برای بازی کردن ندارد ولی در اوقات فراغت شما می‌تواند بازی‌های با گرافیک متوسط را به خوبی اجرا کند. در انتها باید بگوییم که این تبلت با توجه به اوضاع اقتصادی کشور یکی از بهترین گزینه‌ها و شاید مقرون به صرفه ترین در رنج زیر یک میلیون تومان است.

GLX-Saina.png


Lenovo Tab 7 Essential TB-7304I
تبلت لنوو تب 7 اسنشال مدل تی بی 7304 آی

قیمت: حدود 950 هزار تومان با گارانتیسازگار

Lenovo Tab 7 TB-7304I.jpg

تبلت‌هایی وجود دارند که می‌توانند برای امور حداقلی به کار برده شوند. تبلت ارزان قیمتLenovo Tab 7 Essential TB-7304I یکی از این مدل‌هاست که با توجه به قابلیت استفاده از سیم‌کارت که البته از نوع3Gاست می‌توان برای دسترسی به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در محیط‌های خارجی و بدون دسترسی به اینترنت وای فای نیز کاربرد داشته باشد. در واقع اگر قصد دارید از تبلت تنها برای مطالعه و امور بسیار ساده استفاده کنید شاید یکی از بهترین گزینه‌ها که هزینه اندکی روی دستتان بگذارد این مدل باشد. به هر حال با توجه به اینکه عرضه جهانی تبلت‌های میان‌رده بسیار کاهش پیدا کرده و همچنین این محصولات در کشور کمتر پیدا می‌شوند محصولاتی مانند سریTab 7 Essentialمی‌تواند غنمیت باشد.

Lenovo Tab 7 TB-7304I.png


Nartab NT821
تبلت نارتب ان تی 821

قیمت: حدود 1 میلیون و 350 هزار تومان با گارانتی امین

Nartab-NT821.jpg

این تبلت مجهز به درگاه سیم‌کارت با قابلیت برقراری ارتباط4Gاست و میزان حافظه رم نیز در مقابل مدل‌های سالیان گذشته به 2 گیگابایت افزایش یافته است. نکته‌ای که باید در مورد سری تبلت‌های نارتب در نظر داشته باشید این است که امکانات کنترل و نظارت کودکان تنها یک قابلیت اضافه است و اگر تمایل داشتید می‌توانید آنها را کنار گذاشته و از تبلت به صورت عادی و بدون محدودیت خاصی استفاده کنید. این تبلت یکی از مقرون به صرفه‌ترین و با ارزش خرید بالا در محدوده قیمت خود است و کیفیت بالایی دارد و اگر به دنبال یک محصول ساده و با امکانات خوب هستید بهتر از آن را در اولویت بالای لیست خود قرار دهید. البته در این رنج تبلت هواویMediaPad T3 8.0نیز می‌تواند از انتخاب‌های شما باشد که مشخصاتی بسیار شبیه به نارتبNT821داشته ولی به دلیل نوسانات قیمت و همچنین عدم موجودی مناسب در بازار بهتر است آن را به عنوان اولویت دوم در نظر بگیرید.

Nartab NT821.png


Lenovo Tab 4 7 TB-7504X
تبلت لنوو تب 7 اسنشال مدل تی بی 7304 آی

قیمت: حدود 1 میلیون و 450 هزار تومان با گارانتیگرین

Lenovo Tab 7 TB-7504X.jpg

در رنج قیمت زیر 2 میلیون تومان محصولات بسیار زیادی در بازار موجودند که تفاوت‌های جزئی با هم دارند؛ به همین دلیل ما همه این محصولات را با هم مقایسه کرده و بهترین آنها را کهTB-7504Xرا به شما معرفی می‌کنیم. این تبلت امکانات متوسط و مناسبی دارد و با توجه به طراحی ساده خود نیز می‌تواند انتخابی معقول برای افرادی باشد که قصد استفاده از این تبلت برای اموری مانند مطالعه، شبکه‌های اجتماعی و وبگردی سبک را دارند. قدرت سخت‌افزاری و باتری این تبلت چندان کیفیت فوق‌العاده‌ای ندارند و به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم سطح انتظارات خود را از آن به درستی تنظیم کنید. به هر حال این تبلت همانطور که گفتیم با وجود امکانات متوسط، مقرون به صرفه‌ترین در رنج قیمتی خود است و می‌تواند انتخابی خوب به حساب آید.

Lenovo Tab 7 TB-7504X.png


Samsung Galaxy Tab A 8.0 (2019) SM-T295
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ 8.0 (2019)

قیمت: حدود 1 میلیون و 890 هزار تومان با گارانتی اندیشه

ASUS ZenPad 8.0 Z380KNL.jpg

سامسونگ در سال 2019 نیز سری تبلت‌های میان‌رده خود را با بروزرسانی‌های خوبی همراه کرده است. ارزان‌ترین و نسخه پایه این سری مدل 8 اینچیGalay Tab Aاست که نسبت به نسل قبلی دوربین قوی‌تر، سیستم عامل بروزتر، پردازنده سریعتر و باتری بهتری دارد. به صورت کلی این محصول را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که یک تبلت برند با کیفیت بالا می‌خواهند و در عین حال تنها می‌خواهند برای نیازهای روزمره خود قصد استفاده از آن را دارند.البته نباید از این نکته غافل بمانیم که بدنه با کیفیت این دستگاه یکی از وجوه رجحان آن نسبت به بسیاری از رقبا در این رده قیمت در بازار است اگر واقع‌بین باشیم شاید بهتر باشد برای اموری بیشتر ازکارهای روزانه، جستجو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی کمتر استفاده شود.
البته نکته مهم دیگر این است که اگر شما به قلم
S Penسامسونگ نیز علاقمندید می‌توانید با پرداخت مبلغ 1 میلیون تومان بیشتر این تبلت را همراه با قلم خریداری کنید.

ASUS ZenPad 8.0 Z380KNL.png


Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019) SM-T515
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ 10.1 (2019)

قیمت: حدود 2 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی کاوش تیم

Lenovo TAB 3 10 Plus TB3-X70L.jpg

پس از دو سال غیبت سامسونگ دوباره تصمیم گرفت تبلت‌های 10.1 اینچی در سریGalaxy Tab Aرا روانه بازار کند. این محصول تغییرات خوبی نسبت به آخرین مدل در سال 2016 به خود دیده و حالا کیفیت ساخت بسیار بالاتری (بدنه آلومینیومی) همراه با سخت‌افزار و تجهیزات روز را همراه خود دارد. این محصول از پردازنده بسیار مناسبExynos 7904به همراه سیستم عامل اندروید 9.0 با رابط کاربری جدیدOne UIاستفاده می‌کند که خود یعنی بهرمندی از سخت‌افزار و نرم‌افزار روز محصولات سامسونگ. در کنار این موراد دوربین سلفی دستگاه نیز بروز شده‌ و سامسونگ طراحی بروزتر بدون دکمهHomeرا برای دستگاه در نظر گرفته و دو بلندگوی استریو نیز در دو سمت دستگاه جای داده است. در نهایت باید گفت این تبلت محصولی بسیار عالی برای استفاده امور آفیس و دانشجویی، همراه با شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی‌های گرافیکی متوسط است که می‌تواند تقریباً در همه امور کاربر خود را از انتخابش راضی و خوشنود گرداند.

Lenovo TAB 3 10 Plus TB3-X70L.png


Samsung Galaxy Tab A 8.0 & S Pen 2019 SM-P205
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ 8.0 نسخه 2019 با قلمS Pen

قیمت: حدود 3 میلیون و 350 هزار تومان با گارانتی پیکسل

Apple iPad 9.7 inch (2018) WiFi.jpg

بسیاری از افراد هستند که تبلت را برای قلمش خریداری می‌کنند و مسلماً بهترین قلم برای تبلت‌های اندرویدی، قلمS Penسامسونگ است. متاسفانه در این روزها به دلیل عدم وجود نظمی پایدار در بازار، قیمت محصولات بیشتر از ارزش آنهاست ولی باید توجه داشت که هنوز هم می‌توان تبلت‌هایی یافت که قیمت فضایی نداشته باشند و بتوان از قلم اورجینال آنها استفاده کرد. سامسونگ با معرفی نسخه همراه با قلم تبلتGalaxy Tab A 8.0 2019توانسته ارزان‌ترین گزینه را برای علاقه‌مندان فراهم کند. این تبلت نسبت به نسخه پایه نمایشگر بهتر، پردازنده قدرتمندتر، حافظه بیشترRAMو البته قابلیت‌های گسترده نرم‌افزاری دارد که آن را می‌تواند به گزینه‌ای ایده‌آل برای دانشجویان، اساتید و افرادی که دائما باید نکته برداری کرده و با محصول خود طراحی کنند خواهد بود. خبر خوب دیگر این است که این تبلت با داشتن مودم قدرتمندتر توانایی استفاده از شبکه4G+را نیز دارد. به هر حال با محصولی روبرو هستیم که ارزش خرید بالایی دارد و اگر به دنبال تبلت با قلم ارزان‌قیمت‌تر هستید بهترین گزینه خواهد بود.

Apple iPad 9.7 inch (2018) WiFi.png


Samsung Galaxy Tab A 10.5 (2018) SM-T595
تبلت سامسونگ گلکسی تب آ 10.5 (2018)

قیمت: حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی کاوش تیم

Samsung Galaxy TAB A 8.0 2017.jpg

Galaxy Tab A 10.5را می‌توان در حالت کلی محصولی خوش‌ساخت و باکیفیت نامید. سامسونگ در طراحی این تبلت استانداردهای ساخت و طراحی سطح بالا را مد نظر قرار داده و تلاش نموده تا محصولی برای کاربری در هر شرایط و مناسب برای همه افراد را ساخت.Galaxy Tab A 10.5دارای چهار بلندگوی قدرتمند به همراه نمایشگر با کیفیت و بزرگ 10.5 اینچی است که دستگاه را به یک گزینه عالی برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند. از سوی دیگر سخت‌افزار و حافظه مناسب آن نیز بستری را فراهم می‌کند تا بتوان با استفاده از آن همه نوع فعالیت روزمره، مطالعاتی و شبکه‌های اجتماعی و سرگرمی را به خوبی انجام داد. در نهایت باید بگوییم این تبلت یک گزینه بسیار خوب برای همه افراد بوده و تمرکز ویژه‌ای بر قابلیت‌های چندرسانه‌ای دارد.

Samsung Galaxy TAB A 8.0 2017.png


Apple iPad 10.2" 2019 (iPad 7) LTE/32GB
تبلت اپل آیپد 10.2 اینچی (2019)

قیمت: حدود 5 میلیون تومان با گارانتیامرتات

Apple iPad 9.7 inch (2018) WiFi.jpg

اپل در سال 2019 با بروزرسانی سیستم‌عامل تبلت‌های خود بهiPadOSتحولی بزرگ در این حوزه ایجاد کرد. آیپد 10.2 اینچ 2019 که برخی آن را آیپد 7 هم می‌نامند یک نسخه با ارزش خرید بالا در محصولات اپل است. در واقع با توجه به بهینگی عالی سخت‌افزار و نرم‌افزار، علی‌رغم صرفه‌جویی اپل در استفاده از سخت‌افزار بروز، این شرکت قیمت تمام شده محصول را برای طرفداران خود تا حد ممکن پایین آورده است. این تبلت همچنین قابلیت استفاده از قلم اپل و کیبوردهای اورجینال و ثالث را هم دارد و بدنه با کیفیت و خوش‌ساختش آن را به گزینه‌ای مناسب برای افرادی که می‌خواهند در هر جایی از تبلت خود استفاده کنند تبدیل کرده است. در نهایت باید گفت، برای افرادی که محصولی از برند اپل با قیمت نه چندان بالا و البته ویژگی‌های بروز می‌خواهند، آیپد نسل 7 بهترین گزینه است.

Apple iPad 9.7 inch (2018) WiFi.png


Apple iPad 9.7-inch 2018 LTE/64GB
تبلت اپل آیپد 9.7 اینچی (2018)

قیمت: حدود 5 میلیون و 720 هزار تومان با گارانتیامرتات

Apple iPad 9.7 inch (2018) WiFi.jpg

اپل در سال گذشته سری جدید آیپدهای خود را معرفی کرد که در لیست ما اولین مدل 9.7 اینچی آن جای گرفته است. بروزرسانی به سیستم عامل جدید iPadOS و همچنین امکان بهره‌گیری بیشتر از قابلیت‌های نمایشگر بزرگ باعث شده که جان دوباره‌ای در سری آیپد اپل دمیده شود. این محصول با داشتن یک باتری بسیار قدرتمند می‌تواند به صورت کلی مناسب افرادی باشد که نیازمند استفاده طولانی مدت از تبلت خود در مسافرت‌ها و مکان‌های خارجی هستند. همچنین کیفیت ساخت بالا و قیمت بسیار مناسب می‌تواند در کنار عمر باتری بسیار خوب، پشتیبانی از سیم‌کارت و همچنین یک نمایشگر باکیفیت، دلایل اصلی برای خرید این محصول باشند.

Apple iPad 9.7 inch (2018) WiFi.png


Samsung Galaxy TAB S4 10.5 with Stylus SM-T835
تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 4 10.5 اینچی با قلم هوشمند

قیمت: حدود 7 میلیون و 600 هزار تومان بدون گارانتی

Apple iPad 9.7 inch (2017) 4G.jpg

جدیدترین و بهترین مدل تبلت عرضه شده توسط سامسونگ آخرین پیشنهاد ما در گروه تبلت‌های اندرویدی به شما در لیست این دوره است. این تبلت در واقع قدرتمندترین و کامل‌ترین تبلت سامسونگ است که البته مدت زمانی بیش از یک سال از معرفی آن می‌گذرد. این تبلت یک قلم عالی، نمایشگر باکیفیت بسیار بالا، چیپست قدرتمندSnapdragon 835، باتری با ظرفیت بسیار مناسب و شارژدهی عالی، کیفیت ساخت و بدنه فلزی کلاسیک و سیستم عامل بروز اندروید 8.0 دارد که مجموعه موارد ذکر شده آن را به کامل‌ترین تبلت اندرویدی بازار تبدیل می‌کند. در واقع اگر محدودیت مالی ندارید و به دنبال یک تبلت اندرویدی همه فن حریف می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً تب اس 4 سامسونگ را انتخاب کنید.

Apple iPad 9.7 inch (2017) 4G.png


Microsoft Surface Go
تبلت مایکروسافت سرفیس گو

قیمت: حدود 7 میلیون و 600 هزار تومان بدون گارانتی

Microsoft Surface Go.jpg

تیر ماه امسال مایکروسافت تبلت جدید سرفیس گو را معرفی کرد. این تبلت درواقع نسخه ارزان سری سرفیس است که می‌تواند انتخابی بسیار خوب برای علاقمندان به این برند باشد. در واقع مایکروسافت با معرفی سرفیس گو امکانی فراهم کرده که کاربرانی که توان خرید بسیار بالای مورد نیاز برای محصولات روز سری سرفیس را ندارند نیز بتوانند در این گروه انتخاب‌های خوبی داشته باشند. با این حال این تبلت طراحی زیبا، نمایشگر با کیفیت، سخت‌افزار کم مصرف و مناسبی دارد که می‌تواند پاسخگوی نیازهای عادی شما باشد. البته اگر شما از دسته افرادی که تعلق خاطر خاصی به یک برند ندارند باشید شاید در این محدوده قیمتی لپتاپ‌های بسیار با کیفیتی وجود داشته باشند که بتوانند جزء انتخاب‌های برتر شما باشند ولی با این حال داشتن یک دستگاه سرفیس نیز کلاس و حس و حال خود را دارد و در این میان ارزان‌‍ترین و شاید بهترین انتخاب این گروهف سرفیس گو باشد. البته در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که این تبلت قابلیت استفاده از کاور کیبورد و همچنین قلم مخصوص سری سرفیس را نیز دارد که هر دو به صورت جداگانه به فروش می‌رسند.

Microsoft Surface Go.png


Apple iPad mini 5 2019 LTE/64GB
تبلت اپل آیپد مینی 5 (2019)

8 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتیامرتات

Samsung Galaxy TAB S4 10.5 Stylus.jpg

در مراسم معرفی تبلت‌های جدید اپل در سال 2019، این شرکت تصمیم به بروزرسانی دو سری محبوب تبلت‌هایAirوminiخود گرفت تا کاربران بتوانند نسخه جدید این تبلت‌ها را نیز خریداری کنند. به صورت کلی دو تبلتiPad Air 2019وiPad mini 2019مشخصات بسیار مشابهی دارند که تنها وجه تمایز آنها ابعاد نمایشگر دستگاه و ظرفیت باتری است. آیپد مینی 2019 با قیمت مناسبی که در این بحبوحه بازار دارد می‌تواند بهترین گزینه برای طرفداران محصولات اپل باشد که علاقمندند آیپد روز داشته باشند. این تبلت با داشتن پردازنده قدرتمند، بدنه بسیار با کیفیت و سیستم عامل بروز شدهiPadOSمحصولی بسیار مفید، کارآمد و جذاب خواهد بود که می‌تواند همه نیازهای کاربر را برآورده سازد. در عین حال اگر شما علاقه‌مند به طراحی با آیپد خود باشید امکان پشتیبانی از قلم هوشمند نیز در آن وجود دارد که البته هزینه مازادی را روی دست شما می‌گذارد. در نهایت باید گفت این تبلت بهترین آیپد 7.9 اینچی این روزهای بازار است.

Samsung Galaxy TAB S4 10.5 Stylus.png


Apple iPad Air2019 LTE/64GB
تبلت اپل آیپد ایر 2019

قیمت: حدود 8 میلیون و 950 هزار تومان با گارانتیامرتات

Dell Latitude 5175.jpg

با توجه به اینکه دو تبلتiPad Air 2019وiPad mini 2019را می‌توان یک مدل تنها با دو اندازه نمایشگر دانست بسیاری از توضیحاتی که در مورد ویژگی‌هایiPad mini 2019عنوان شد در مورد نسخهAirنیز صادق است. این تبلت به صورت کلی محصولی با کیفیت بسیار بالای ساخت و ادبیات طراحی تبلت‌های اپل است که پس از سال‌ها دوباره شرکت اقدام به بروزرسانی آن کرده است. پردازنده بسیار جذابA12 Bionicبه همراه سرعت بسیار عالی و سیستم عامل جدیدiPadOSکه به صورت ویژه برای ایجاد بهره‌وری بالاتر نرم‌افزارها روی آیپد‌ها توسعه داده شده است می‌تواند این تبلت را مورد پسند همه کاربران قرار دهد. اگر شما اهل طراحی هم باشید باید بگوییم که علی‌رغم فروش جداگانه، این تبلت از قلم هوشمند اپل نیز پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید گفتiPad Air 2019محصولی بسیار کامل با باتری قدرتمند، سخت‌افزار عالی، دوربین‌های خوب، نمایشگر با کیفیت و البته قابلیت کاربری بالاست که می‌تواند برای علاقمندان به محصولات اپل، طراحان و همچنین دانشجویان و کاربرانی که علاقمند به بازی کردن با تبلت بزرگ هستند می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

Dell Latitude 5175.png


Microsoft Surface Pro 2017
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 2017

قیمت: حدود 9 میلیون تومان با گارانتی آروند

Surface Pro 2017 i5 8G.jpg

با سرفیسی دیگر در خدمت شما دوستان هستیم؛ محصولی از سری سرفیس پرو مایکروسافت و به عبارتی مقرون به صرفه‌ترین آنهاست. این تبلت در بخش مشخصات سخت‌افزاری، کانفیگی کاملاً شبیه به یک لپتاپ داشته و می‌تواند تمامی امور شما در زمینه‌های طراحی سطح متوسط، امور اداری، امور مالی و یا حتی بازی‌‎های با گرافیک متوسط را به خوبی اجرا کند. محصولات سرفیس در قیمت‌‎ها و امکانات متنوعی در بازار موجود هستند ولی انتخاب یک گزینه عالی بین آنها سخت است؛ اما اگر در رنج قیمت زیر 10 میلیون تومان به دنبال یک تبلت ایده‌‎آل می‌گردید پیشنهاد ما به شما همین مدل است. به مانند چند محصول ویندوزی بالا، این تبلت نیز توانایی استفاده از قلم هوشمند و کاور کیبورد را دارد که باز هم باید آنها را به صورت جداگانه خریداری و استفاده کنید.

Surface Pro 2017 i5 8G.png


Microsoft Surface Pro 6
تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 6

قیمت: حدود 9 میلیون و 750 هزار تومان بدون گارانتی

Surface Pro 2017 i5 8G.jpg

مایکروسافت در سال گذشته سری تبلت‌های سرفیس پرو را با یک محصول زیبا و البته ارتقا یافته بروز کرد. در حالت کلی اگر بخواهیم بگوییم سرفیس پرو 6 نسب به نسل قبلی تنها در بخش پردازشی و مشخصات داخلی بهبودهای کلی را به خود دیده است. ظاهر دستگاه و مشخصات بدنه همگی مانند نسل قبلی هستند ولی در نگاه کلی محصول سرفیسی که پردازنده روز را با خود به همراه داشته باشد می‌تواند مد نظر بسیاری از کاربران باشد که همواره سری سرفیس را به عنوان انتخاب شماره یک خود در نظر دارند. به هر حال اگر به دنبال یک تبلت همه چیز تمام با توانایی پشتیبانی از قلم هوشمند و کیبورد ویژه هستید سرفیس پرو 6 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

Surface Pro 2017 i5 8G.png


Samsung Galaxy Tab S6 SM-T865
تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6

قیمت: حدود 10 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی اندیشه

Surface Pro 2017 i5 8G.jpg

سامسونگ در اواخر سال 2019 محصولی را معرفی کرد که شاید بتوان آن را بهترین بازار نامید. گلکسی تب اس 6 هر نوع امکاناتی که یک کاربر به دنبالش باشد دارد. همراه شدن با قلم بی‌نظیر S Pen نسخه جدید که به ارتباط بلوتوث و سنسور شتاب‌سنج مجهز شده (و پیش از این، آن را در Galaxy Note 10) دیده بودیم باعث شده که این محصول کوهی از قابلیت‌ها را پشت سر خود داشته باشد و بتوان آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران مشکل پسند بازار دانست. در عین حال بدنه باکیفیت فلزی دستگاه و استفاده از نمایشگر Super AMOLED همراه با تراشه قدرتمند Snapdragon 855 و 4 اسپیکر با کیفیت AKG که در چهار گوشه دستگاه جای گرفته نشان می‌دهد که این دستگاه برای فعالیت‌های متنوع مانند امور اداری، تماشای فیلم، بازی، امور بررسی داده‌ها و پردازشی و به صورت کلی هر فعالیتی که از یک تبلت در حالت عالی انتظار داریم، مناسب است. قابلیت تبدیل شدن به یک کامپیوتر توسط ویژگی DeX نیز از می‌تواند در این تبلت مورد استفاده قرار بگیرد و در کنار آن کیبوردهای مغناطیسی نیز می‌توانند همراه با این تبلت همه فن حریف مورد استفاده قرار بگیرند.

Surface Pro 2017 i5 8G.png





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار