کد خبر: ۲۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 18
قرار بود بسیاری از گوشی‌های جدید در بزرگترین همایش گوشی‌های همراه در جهان (MWC) رونمایی شوند؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها مجبور به تغییراتی در برنامه‌ریزی‌های خود شدند. با لغو MWC، ما فهرستی از گوشی‌های جدید و مورد انتظار را تهیه کرده‌ایم و می‌خواهیم ببینیم در آینده چه بر سر رونمایی از این گوشی‌ها خواهد آمد.
به گزارش آی تابناک : قرار بود بسیاری از گوشی‌های جدید در بزرگترین همایش گوشی‌های همراه در جهان (MWC) رونمایی شوند؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها مجبور به تغییراتی در برنامه‌ریزی‌های خود شدند. با لغو MWC، ما فهرستی از گوشی‌های جدید و مورد انتظار را تهیه کرده‌ایم و می‌خواهیم ببینیم در آینده چه بر سر رونمایی از این گوشی‌ها خواهد آمد.

سونی Xperia 1.1 و اکسپریا 5 پلاس - پنج اسفند
گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده سونی طبق زمان‌بندی در 5 اسفندماه طی یک پخش زنده به جای همایش بارسلونا، رونمایی می‌شوند. انتظار می‌رود مدل‌های Xperia 1.1 و Plus 5 بروزرسانی‌های چشمگیری در زمینه دوربین داشته باشند. این بروزرسانی‌های شامل سنسور‌های 64 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 8K و HDR می‌شود. مدل Xperia 1.1 دارای یک صفحه نمایش 4K و HDR خواهد بود؛ در حالی که مدل 5 Plus با صفحه نمایشی 6/6 اینچی رزولوشنی کمتر از 4K خواهد داشت.همچنین این دو مدل جزء اولین گوشی‌های 5G سونی خواهند بود. نماینده سری میان‌رده سونی مدل Xperia 9 با ویژگی 5G و چیپست اسنپدارگون 765 خواهد بود.

21213.png

اوپو Find X2 – اسفند ماه
اوپو قرار بود از گوشی Find X2 رونمایی کند. این گوشی پرچمدار، دارای اسنپدراگون 865 با صفحه نمایش 120 هرتزی و شارژر 65 واتی است. صفحه نمایش آن از نوع ناچ‌دار است زیرا تکنولوژی حاضر، هنوز قادر به تعبیه دوربین در زیر نمایشگر نیست. منابع رسمی زمان عرضه آن را اسفند ماه اعلام کرده اند.

ریلمی X50 Pro 5G – 5 اسفند
این گوشی پرچمدار شرکت ریلمی و نسخه قدرتمندترِ اولین گوشی 5G این شرکت است. اولین گوشی 5G این شرکت مدل X50 5G بوده است. با مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 90 هرتزی و شارژر 65 واتی، این گوشی یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه در بخش پرچمدار‌ها خواهد بود. این گوشی در تاریخ 5 اسفند به صورت یک رویداد آنلاین رونمایی خواهد شد.

Screen Shot 02-17-20 at 06.24 PM.PNG

ال‌جی G9 و V60 – اعلام نشده
ال‌جی مدل V60 ThinQ را برای MWC تدارک دیده بود؛ یک گوشی در کالبد مدل V50 با دو صفحه نمایش. قرار بود این گوشی در ابتدا در آمریکا و اروپای غربی به فروش برسد این دو مدل گوشی به زودی در دو رویداد مجزا رونمایی خواهند شد؛ اما هیچگونه زمانبندی یا تاریخ دقیقی اعلام نشده است.

326315.png

شیائومی Mi 10 – اعلام نشده
شیائومی دو مدل Mi 10 و Mi 10 Pro را این هفته معرفی کرد و از قبل فروش آن‌ها را در چین آغاز کرده بود. اگرچه قرار بود این شرکت این دو پرچمدار را به کنگره جهانی بیاورد و جزئیاتی درباره ارائه جهانی آن‌ها اعلام کند، اما رویداد مورد نظر و ارائه این دو گوشی به تأخیر افتاده است و شیائومی قرار است زمانبندی جدیدی برای آن‌ها اعلام کند.

9878994.png

نوکیا – اعلام نشده
برنامه اصلی اچ‌ام‌دی برای همایش بارسلونا در تاریخ 4 اسفند برنامه‌ریزی شده بود که حالا به چند سری رویداد آنلاین تبدیل شده است. این شرکت در فکر رونمایی از گوشی‌های 5G بود؛ اما لیستی از گوشی‌ها که قرار بود در این همایش معرفی شوند را اعلام نکرده‌ است. به نظر می‌رسد نوکیا 9.2 همچنان دور از دسترس کاربران است؛ زیرا این شرکت به دنبال بکارگیری چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین در زیر نمایشگر است، اما نوکیا 5.2 آماده برای رونمایی است.

ویوو Apex 2020 – اعلام نشده
این گوشی یک مدل مفهومی و جذاب است که قرار بود در همایش MWC به نمایش گذاشته شود؛ اما به روزهای آتی موکول شد. اطلاعات کمی درباره این گوشی موجود است؛ ولی باید بدانیم مدل 2019 این سری، اولین گوشی بدون ناچ در صفحه نمایش بود. اگر بخت با این همایش همراه بود، می‌توانستیم مدل iQOO 3 که قرار است 6 اسفند در هند ارائه شود را نیز ببینیم.

زد‌تی‌ئی Axon 10s Pro – اعلام نشده
این مدل یک گوشی مقرون بصرفه همراه با اسنپدراگون 865، 3.0 UFS، رم LPDDR5، ویژگی 5G و وای‌فای نسخه 6 است. این گوشی برای بازار چین به صورت رسمی تأیید شده است و قرار بود وعده دسترسی در دیگر بازار‌ها در MWC داده شود؛ اما حضور این شرکت در نمایشگاه منتفی شد و هیچ‌گونه جزئیاتی درباره زمان‌بندی رویداد زد‌تی‌ئی اعلام نشده است.

هواوی Mate Xs – اعلام نشده
قرار است یک بروزرسانی برای اولین گوشی تاشو با چیپست Kirin 990 این شرکت ارائه شود. انتظار می‌رفت این بروزرسانی در MWC همراه با تبلت‌ها و لپ تاپ‌های جدید هواوی رونمایی شود که پیش‌درآمدی بر رونمایی هواوی P40 است. این شرکت هنوز اعلام نکرده است چگونه می‌خواهد با لغو همایش بارسلونا کنار بیاید ولی به نظر می‌رسد طی یک کنفرانس آنلاین به معرفی محصولات جدید خود بپردازد.

تی‌سی‌ال و آلکاتل – اعلام نشده
تی‌سی‌ال قرار بود اولین گوشی با برند خود همراه با مدل‌هایی با برند آلکاتل را رونمایی کند. این شرکت هنوز در شوک لغو همایش بارسلونا است و زمانی برای رونمایی از محصولات خود اعلام نکرده است.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار