کد خبر: ۲۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 18
حالا که گوشی‌های موتورولا ریزر و گلکسی Z Flip تقریباً همزمان رونمایی شده‌اند، امکان مقایسه نسبتاً خوبی برای هر دو گوشی فراهم شده است. به‌عنوان مثال لولای گوشی موتورولا ریزر به‌گونه‌ای صدای ناخوشایندی می‌دهد که انگار به روغن‌کاری نیاز دارد.
به گزارش آی تابناک : حالا که گوشی‌های موتورولا ریزر و گلکسی Z Flip تقریباً همزمان رونمایی شده‌اند، امکان مقایسه نسبتاً خوبی برای هر دو گوشی فراهم شده است. به‌عنوان مثال لولای گوشی موتورولا ریزر به‌گونه‌ای صدای ناخوشایندی می‌دهد که انگار به روغن‌کاری نیاز دارد. از طرف دیگر موتورولا تأیید کرده است که نمایشگر پلاستیکی این دستگاه مستعد بالاآمدگی است. این در حالیست که سامسونگ مدعی شده صفحه نمایش گلکسی Z Flip از شیشه فوق نازک است.

ماجرای صفحه نمایش گلکسی Z Flip سامسونگ

روز گذشته زک نلسون، در کانال JerryRigEverything ویدئوی تست مقاومت دومین گوشی تاشوی سامسونگرا به اشتراک گذاشت. در این ویدئو نه تنها مشخص شد که نمایشگر گوشی بسیار آسیب‌پذیر است، بلکه عملکرد آن بسیار مشابه با نمایشگر پلاستیکی است، در حالیکه سامسونگ گفته است از شیشه UTG در این دستگاه استفاده کرده است. البته این تنها موضوع نه چندان خوشایند درخصوص گوشی جدید سامسونگ نبود.

 یک کاربر ایرانی در توئیتر به نام امیر گفته است که پس دریافت گوشی جدید خود، یعنی گلکسی Z Flip  روکش پلاستیکی آن را برداشته و سپس گوشی را بسته است. اما پس از بازکردن آن با ترکی در وسط نمایشگر 6.7 اینچی دستگاه روبه‌رو شده است. او گفته است که این شکنندگی ممکن است به‌دلیل سردی هوا باشد. با این وجود و فارغ از دلیل این اتفاق، سامسونگ بلافاصله نسخه دیگری از گوشی را برای او ارسال کرد.

صفحه نمایش گلکسی Z Flip سامسونگ

Max Weinbach از وبسایت XDA در توضیح تجربه خود در توئیتر گرفته است که نمایشگر Dynamic AMOLED در بالای خود دارای شیشه فوق نازک Ultra-Thin Glass است. در بالای UTG یک لایه پلاستیک وجود دارد که همزمان با روکش پلاستیکی دستگاه که باید از آن جدا شود؛ درآمده است.

آیا سامسونگ دروغ گفته است؟

پاسخ این سوال خوشبختانه منفی است. حالا می‌دانیم که در بالای لایه Ultra-Thin Glass نمایشگر یک لایه پلاستیکی قرار گرفته است. صفحه نمایش گلکسی Z Flip بدون شک از شیشه است و اتفاقاتی که در طول تست مقاومت این گوشی افتاد، بر روی لایه پلاستیکی آن بوده است. اما این باعث نمی‌شود که این نمایشگر شکننده نباشد. سامسونگ به کاربران هشدار داده است که با نمایشگر جلو و دوربین سلفی به آرامی رفتار کنند و فشار زیادی به آنها وارد نکنند.

موجودی گوشی Galaxy Z Flip سامسونگ با قیمت 1380 دلار هم در فروشگاه‌های آنلاین و هم در مغازه‌های آمریکا به پایان رسیده است. کره‌ای‌ها گفته‌اند که این دستگاه در تاریخ 21 فوریه (2 اسفند) دوباره موجود خواهد شد.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار