کد خبر: ۲۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 16
با جمع آوری تابلو و بنرهای دو کمپانی Samsung و LG از سطح شهر تهران و برخی فروشگاه‌ها، مسئله خروج این دو کمپانی صاحب نام از بازار ایران مجدداً قوت گرفته است. داستان از چه قرار است؟ آیا باید با سامسونگ و آل جی خداحافظی کنیم؟
به گزارش آی تابناک : در اردیبهشت ماه امسال بود که برای اولین بار خبر احتمالی خروج دو کمپانی Samsung و LG از بازار ایران مطرح شده بود؛ در شرایطی که تحریم‌ها دست و پای برندهای خارجی را برای حضور در بازار ایران بسته است، تلاش‌های مقام‌های داخلی و حتی خارجی برای عدم خروج سازندگان خارجی از کشور به درهای بسته می‌خورد. پس خروج خودرو سازان خارجی و ده‌ها شرکت دیگر، این بار پای لوازم خانگی و صوتی و تصویری به میان آمده است.

LG-and-Samsung-03.jpg

کمی پس از انتشار شایعات در اردیبهشت ماه امسال، هر دو سازنده کره‌ای بیانیه‌ای را منتشر کرده و به حضور خود در بازار ایران تاکید کردند. علی رغم این بیانیه، اینک شاهد جمع آوری تابلو و بنرهای این دو سازنده قدیمی هستیم. وب سایت «شهر سخت افزار» در تلاش برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به سراغ دفتر رسمی «سامسونگ» در ایران رفته و در ادامه شاهد توضیح رسمی آنها به شهر سخت افزار هستیم:

((شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قائل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران وهوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.

سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود تمامی تحولات تغییر نکرده است. در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسماً اعلام می‌کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را به‌صورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تأمین قطعات در آینده نخواهند داشت.))

LG-and-Samsung-02.jpg

در شرایطی که سام سرویس از تضمین خدمات پس از فروش به سیستم‌های صوتی و تصویری سامسونگ می‌گوید، آقای علیرضا موسوی مجد، رئیس هیأت مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران و رئیس هیات مدیره سام سرویس و مدیرعامل سام الکترونیک، به بخش فروش پرداخته و در ضمن اعلام مجدد نام دو برند «سام» و «جی پلاس» به منظور جایگزین شدن با LG و Samsung، گفت: سرمایه گذاران و مدیران شرکت‌های داخلی که تا کنون به ارائه خدمات و تولید محصولات این دو شرکت مشغول بودند، تصمیم به جایگزین کردن آنها، در پی اعلام خروج قطعی این دو شرکت گرفته‌اند. در نتیجه بهترین جایگزین برای LG و Samsung، با قطعاتی با کیفیت و مشابه با نمونه‌های خارجی تولید خواهند شد.

ایشان اشاره‌ای به به‌روزرسانی کره‌ای ها با اسامی جدید می‌کند؛ آیا LG و Samsung با دو نام جدید در بازار ایران توزیع می‌شوند؟ این یک سناریوی احتمالی است که هنوز پاسخ قطعی و رسمی به آن داده نشده است. با تمام این موارد، وب سایت شهر سخت افزار همچنان در حال پیگیری از طریق منابع موثق، معتبر و رسمی، در این زمینه است. با دریافت اخبار بیشتر، به سرعت شما عزیزان را در جریان قرار خواهیم داد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار