کد خبر: ۲۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 15
شرکت Oppo امروز از محصول اقتصادی جدید خود، یعنی گوشی اوپو A31 در بازار اندونزی رونمایی کرد. این گوشی آخرین عضو از خانواده میان‌رده‌های اوپو به حساب می‌آید.
به گزارش آی تابناک : شرکت Oppo امروز از محصول اقتصادی جدید خود، یعنی گوشی اوپو A31 در بازار اندونزی رونمایی کرد. این گوشی آخرین عضو از خانواده میان‌رده‌های اوپو به حساب می‌آید. در ادامه با هم نگاهی خواهیم انداخت به مشخصات این گوشی. با ما همراه باشید.

مشخصات گوشی اوپو A31

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1600×720 پیکسل (HD+) و نسبت ابعاد 20:9 است. ناچی به شکل قطره آب در بالای این نمایشگر تعبیه شده که جایگاه دوربین 8 مگاپیکسلی دستگاه می‌باشد. ابعاد این گوشی 163.9×75.5×8.3 میلیمتر است و 180 گرم وزن دارد.

در قاب پشتی گوشی اوپو A31 سه دوربین با چیدمان عمودی در سمت چپ بالا جای گرفته‌اند. سنسور اصلی دوربین 12 مگاپیکسلی بوده و با یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق برای عکاسی پرتره و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره همراه شده است. در قاب پشتی گوشی به غیر از این دوربین سه‌گانه، سنسور اثر انگشت دستگاه نیز جای گرفته است.

گوشی اوپو A31

قلب تپنده A31 چیپست Helio P35 مدیاتک است. این تراشه دارای پردازنده 12 نانومتری هشت هسته‌ای (هسته‌های Cortex A53 از ARM) است. میزان حافظه رم این دستگاه 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که البته حافظه دوم به لطف شیار کارت حافظه اختصاصی (دو سیم‌کارت + کارت حافظه) تا 256 گیگابایت قابل افزایش است.

سیستم عامل میان‌رده جدید اوپو اندروید 9 Pie است که با رابط کاربری اختصاصی این شرکت، یعنی ColorOS 6.1 شخصی‌سازی شده. ظرفیت باتری این گوشی 4230 میلی آمپرساعت است ومتأسفانه یک پورت Micro USB قدیمی برای شارژ آن در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات قابل توجه A31 می‌توان به وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون، بلوتوث نسخه 5.0 و گیرنده رایدو FM اشاره کرد.

گوشی اوپو A31 در رنگ‌های مشکی (Mystery Black) و سفید (Fantasy White) و با قیمت تقریبی 190 دلار در بازار اندونزی عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز اطلاعاتی درخصوص زمان ارائه این گوشی به بازار دیگر نقاط جهان در دسترس نیست.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار