کد خبر: ۲۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 15
کمپانی XIGMATEK از جدیدترین خنک کننده خود با نام WindpowerPRO رونمایی کرد. این خنک کننده از نوع Tower و بادی توسط بخاطر صفحه بالایی در نظر گرفته شده برای آن شناخته خواهد شد که از نورپردازی RGB بهره می‌برد.
به گزارش آی تابناک : کمپانی XIGMATEK از جدیدترین خنک کننده خود با نام WindpowerPRO رونمایی کرد. این خنک کننده از نوع Tower و بادی توسط بخاطر صفحه بالایی در نظر گرفته شده برای آن شناخته خواهد شد که از نورپردازی RGB بهره می‌برد. دو عدد فن 120 میلیمتری یعنی جریان هوای بالایی از هیت سینک عبور خواهد کرد.

در این خنک کننده ما شاهد هستیم که یک هیت سینک آلومینیومی با پره‌های مشکی رنگ استفاده شده. همچنین حرارت به وسیله شش لوله نقال حرارتی مسی با تماس مستقیم به پردازنده، به هیت سینک منتقل می‌شود.

یک کانکتور 3 پین RGB قابل آدرس دهی می‌تواند نورپردازی هر سه قسمت را کنترل کند (دو عدد فن و همچنین صفحه بالایی هیت سینک). این کمپانی همچنین یک اسپلیتر 4 پین PWM را همراه خنک کننده قرار داده تا اگر مادربرد شما دو عدد هِدِر 4 پین فن در کنار سوکت پردازنده نداشت، مشکلی بوجود نیاید.

معرفی خنک کننده WindpowerPRO توسط XIGMATEK
معرفی خنک کننده WindpowerPRO توسط XIGMATEK
معرفی خنک کننده WindpowerPRO توسط XIGMATEK
معرفی خنک کننده WindpowerPRO توسط XIGMATEK

دو فن حاضر در این مجموعه XIGMATEK Galaxy II Pro ARGB هستند که می‌توانند از 800 تا 1800 دور در دقیقه چرخش کنند، جریان هوای 58.5CFM ایجاد کرده، خروجی نویزی تا 25.3 دسی بل را نیز پدید آورند. این فن‌ها از بلبرینگ‌های هایدرو دینامینک با 50000 ساعت کارکرد بهره می‌برند. با وجود فن‌ها و صفحه بالایی XIGMATEK WindpowerPRO ابعادی 100 در 125 در 157 میلیمتر دارد. این کمپانی اعلام کرده که خنک کننده جدید توانی تا 200 وات را پشتیبانی می‌کند و با سوکت‌های AM4 و LGA115x و LGA2066 سازگار می‌باشد. هنوز قیمتی برای WindpowerPRO در نظر گرفته نشده است.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار