کد خبر: ۲۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 13
در سال‌های گذشته خالق سیستم عامل اندروید آقای اندی رابین استارتاپ جدیدی را با نام اسنشال برای ساخت گوشی هوشمند خود معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : در سال‌های گذشته خالق سیستم عامل اندروید آقای اندی رابین استارتاپ جدیدی را با نام اسنشال برای ساخت گوشی هوشمند خود معرفی کرد. اولین گوشی هوشمند این شرکت با نام PH-1 در سال 2017 معرفی شد؛ اما متاسفانه به دلیل عدم استقبال کاربران از این محصول، شرکت اسنشال در آستانه تعطیلی قرار دارد.

بر خلاف تصورات کاربران، اسنشال فون PH-1 اولین گوشی هوشمندی بود که از طراحی بریدگی ناچ برای قرار دادن دوربین سلفی و کاهش حاشیه صفحه نمایش استفاده کرد و پس از آن شرکت اپل اولین گوشی کم حاشیه خود را با نام iPhone X بر پایه این ایده طراحی کرد. حال استارتاپ اندی رابین به پایان راه خود نزدیک می‌شود و طبق اعلام شرکت اسنشال پس از تعطیلی دیگر گوشی PH-1 بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت نخواهد کرد.

البته این موضوع مشکلی برای مالکین اسنشال فون PH-1 ایجاد نمی‌کند، اما در صورتی که گوشی آن‌ها به هر دلیلی خراب شود و یا به بروزرسانی نرم‌افزاری نیاز داشته باشد، دیگر پشتیبانی دریافت نخواهند کرد. استارتاپ اسنشال با بدشانسی‌های بسیاری همراه بوده است، زیرا شرکت مالک این برند Newton Mail با مشکل مالی روبرو شده و تا دو ماه دیگر به کار خود خاتمه خواهد داد.

شرکت اسنشال در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است که پروژه مفهومی GEM با شکست مواجه شده است و این موضوع یکی از دلایل اصلی تعطیلی شرکت اسنشال است. بیانیه رسمی شرکت اسنشال برای پایان فعالیت خود:

ما قصد داشتیم نوعی پارادایم رایانش موبایل را خلق کنیم که به شکلی بی نقص با نیازهای سبک زندگی امروز مردم در هم آمیخته می شود؛ در این راستا تلاش زیادی کردیم و پروژه جِم را به نقطه خوبی از پیشرفت رساندیم، با این حال هیچ مسیر روشنی برای ارائه این محصول به مشتریان خود نمی بینیم. با در نظر داشتن همین مساله تصمیم گرفتیم که به فعالیت خود خاتمه دهیم و اسنشال را تعطیل کنیم. 




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار