کد خبر: ۲۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 13
این امر تقریبا برای سامسونگ به یک سنت تبدیل شده که در زمان معرفی پرچمداران خود، یک رونمایی مرتبط با گیمینگ را نیز در دستور کار خود داشته باشد. بازی موبایل فورتنایت برای اندروید فعالیت خود را با Galaxy Note 9 آغاز کرد. کاربران Galaxy S10 و Note 10 اسکین‌های انحصاری دریافت کردند و حالا سامسونگ از همکاری خود با Xbox خبر داده که اولین کار آنها عرضه Forza Street در فروشگاه Galaxy Store (به زودی) می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : این امر تقریبا برای سامسونگ به یک سنت تبدیل شده که در زمان معرفی پرچمداران خود، یک رونمایی مرتبط با گیمینگ را نیز در دستور کار خود داشته باشد. بازی موبایل فورتنایت برای اندروید فعالیت خود را با Galaxy Note 9 آغاز کرد. کاربران Galaxy S10 و Note 10 اسکین‌های انحصاری دریافت کردند و حالا سامسونگ از همکاری خود با Xbox خبر داده که اولین کار آنها عرضه Forza Street در فروشگاه Galaxy Store (به زودی) می‌باشد.

Forza Street یکی از عناوین انحصاری مایکروسافت است که روی هیچ پلتفرم دیگری در دسترس نبود. مشخصا همه این سری (Forza) را به خوبی می‌شناسند و نسخه‌های مختلف آن را تجربه‌ کرده‌اند، یک بازی ریسینگ محبوب و جذاب. متأسفانه اما باید بگوییم که Forza Street برای مدت زمانی نیز در انحصار فروشگاه گلکسی باقی خواهد ماند تا سرانجام راه خود به Google Play Store را پیدا کند. درست به مانند نسخه موبایل فورتنایت برای اندروید، Forza Street نیز تحت چند لایه امنیتی قرار خواهد گرفت.

جالب خواهد بود که ببینیم Forza Street در نمایشگرهای 120 هرتزی سری Galaxy S20 به چه شکل اجرا می‌شود. پنل‌های سامسونگ همین حالا نیز یکی از بهترین‌ها در دنیا بودند، بخصوص در زمینه تولید رنگ و تجربه یک عنوان فوق العاده مانند Forza روی آنها بی نظیر است. حتی نسخه استاندارد Galaxy S20 نیز می‌تواند به مانند یک اسمارت فون گیمینگ جذاب عمل کند، البته بدون طراحی ظاهری گیمینگ.

Samsung و Xbox روی استریم ابری بازی‌ها نیز با یکدیگر همکاری می‌کنند

مایکروسافت و سامسونگ روز به روز بیشتر به یکدیگر نزدیک می‌شوند، همانطور که در مراسم رونمایی از Galaxy Note 10 نیز به آن اشاره شده بود. David Park مدیر استراتژی سامسونگ روی استیج (در رویداد Galaxy S20) اعلام کرد آنها مشغول کار با اکس باکس هستند تا یک " تجربه استریم ابری بازی پرمیوم " را ارائه دهند اما هیچ اشاره‌ای به جزئیات این موضوع نکرد. هر دو کمپانی مشغول کار روی سرویس‌های گیمینگ خاص خود هستند. سامسونگ می‌تواند سرویس استریم بازی خود PlayGalaxy Link را با Project xCloud مایکروسافت تقویت کند. طی ماه‌های آتی احتمالا درباره این همکاری خبرهای بیشتری خواهیم شنید.






منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار