کد خبر: ۲۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 13
کنگره جهانی موبایل امسال برگزار نخواهد شد. MWC 2020 قرار بود که در بین روزهای 24 فوریه تا 27 فوریه (5 تا 8 اسفند) در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، اما برگزارکنندگان آن در نهایت تصمیم به لغو این رویداد گرفتند. دلیل اصلی این تصمیم ناراحت کننده جلوگیری از گسترش احتمالی ویروس کرونا جدید در طول برگزاری این رویداد بود.
به گزارش آی تابناک : در طول چند هفته گفته شرکت‌های معروف فعال در حوزه تکنولوژی یکی پس از دیگری رویدادهای خود را در MWC و پیش از MWC لغو کردند. بنابراین لغو کلی مراسم شوک چندان بزرگی به حساب نمی‌آید، اما با این وجود، این حرکتی بی‌سابقه در تاریخ بزرگترین رویداد سالانه موبایل در جهان به حساب می‌آید.

انجمن GSM یا همان GSMA که رویداد MWC را سازماندهی می‌کند تا به امروز در مصاحبه‌های مطبوعاتی با اطمینان از برگزاری این مراسم طبق برنامه‌ریزی خبر داده بود، اما ظاهرا مدیران این شرکت پس از انصراف تمامی شرکت‌های مطرح از حضور در MWC 2020 متوجه این موضوع شده‌اند که در رویداد امسال اتفاق خاصی نخواهد افتاد. از همین رو تصمیم گرفتند که به‌طور کل از برگزاری کنگره جهانی موبایل در سال 2020 منصرف شوند.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که رویدادهای پیش از MWC که در روزهای 22 و 23 فوریه قرار بود برگزار شوند و تا پیش از کنسل شدن کل مراسم برنامه آنها برقرار بود، چه خواهند شد. از نظر فنی هیچکدام از آنها در طول MWC برگزار نمی‌شوند، بنابراین همچنان این احتمال وجود دارد که برگزار شوند. هوآوی، اوپو، شیائومی و موتورولا چهار شرکتی بودند که تا اینجای کار کنفرانس‌های پیش از MWC خود را لغو نکرده‌اند. اما ممکن است آنها هم از برگزاری کنفرانس خود انصراف دهند که در این صورت آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

GSMA گفته است که بیصبرانه در انتظار رویداد MWC 2021 در بارسلونا خواهد بود. این شهر اسپانیا از 2006 هر سال میزبان رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل بوده است.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار