کد خبر: ۲۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 13
توقف تولید ردمی K20 پرو به طور رسمی اعلام شد. به گفته ی مدیر عامل ردمی شیائومی K20 پرو از ماه فوریه ی سال 2020 دیگر تولید نخواهد شد.
به گزارش آی تابناک : توقف تولید ردمی K20 پرو به طور رسمی اعلام شد. به گفته ی مدیر عامل ردمی شیائومی K20 پرو از ماه فوریه ی سال 2020 دیگر تولید نخواهد شد. پیش بینی می شود که این اقدام برای عرضه ی K30 پرو از برند ردمی شکل می گیرد. برند ردمی که از زیر مجموعه ی گوشی های شیائومی است با تولید تلفن های همراه اقتصادی در سال 2019 طرفداران بسیاری یافت. اما به نظر می رسد یکی از سیاست های اصلی این برند برای فروش مدل های جدید گوشی های خود، متوقف کردن تولید مدل های قبلیست. متاسفانه این مسئله ممکن است فرآیند تعمیر موبایل را نیز برای دارندگان نسخه های پیشین گوشی های کمپانی ردمی مشکل ساز کند.

توقف تولید ردمی K20 پرو و جایگزینی ردمی K30
برند ردمی در سال 2019 دو گوشی  ردمی K20  و ردمی K20 پرو را روانه ی بازار کرد. عرضه ی این دو گوشی بسیار موفقیت آمیز واقع گشت و توانست در نمایندگی شیائومی در رده ی محصولات پرفروش قرار گیرد. برای کریسمس 2020 برند چینی ردمی، گوشی جدیدی با نام ردمی K30 عرضه کرد و گویا هم اکنون در حال آماده سازی مراحل رونمایی از K30 پرو است. خبری که به‌تازگی در راستای توقف تولید ردمی K20 پرو در انتهای همین ماه منتشر شد نیز این مسئله را قوت می‌بخشد. البته در حال حاضر هیچ گونه اظهار نظر و خبر رسمی مبنی بر فروش ردمی K30 پرو وجود ندارد؛ اما این گوشی اخیرا در فهرست وب‌سایت گیک‌بنچ دیده شده است. در بین مشخصات ذکر شده برای این گوشی در سایت گیک‌بنچ، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ با قابلیت پشتیبانی از 5G به‌همراه ۸ گیگابایت رم به چشم می‌خورد. این گوشی در همان ابتدا به اندروید ۱۰ مجهز خواهد بود و از رابط کاربری MIUI 11 استفاده خواهد کرد.

xiaomi-02.jpg

مشخصات فنی گوشی جدید ردمی K30 پرو
پیش بینی می شود توقف تولید ردمی K20 پرو با ویژگی های جذاب جدیدی در گوشی جدید ردمی همراه شود. طبق شایعات، گوشی K30 پرو از یک دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. درست مانند نسخه ی قبلی یعنی K30 ، تلفن همراه جدید ردمی نیز به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 سونی مجهز خواهد بود؛ اما احتمالاً دوربین سلفی دستخوش تغییر شده و حرفه ای تر از قبل عمل خواهد کرد. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، ردمی K30 پرو برخلاف ردمی K30 که از یک روزنه برای دوربین سلفی دوگانه استفاده می‌کند، نمایشگری یکپارچه دارد و همانند K20 پرو از دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می برد. به احتمال قوی این گوشی به وسیله‌ی یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی نیز تغذیه خواهد شد. براساس گزارشات مختلف در فضای مجازی، ردمی K30 پرو در ماه مارس (اسفندما 1398) به‌طور رسمی معرفی گشته و قیمتی ۵۰۰ دلار می یابد.

xiaomi-01.jpg






منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار