کد خبر: ۲۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 13
شرکت «سامسونگ» که در 12 سال گذشته پُر فروش ترین برند تلویزیون در سراسر جهان بوده است، با معرفی سری جدید نمایشگرهای خود، از جمله سری مدل‌های QLED 8K SMART، Samsung Flip 2 و The Wall بار دیگر قدرت خود در خلق نمایشگرهای تلویزیونی، سینمایی و تجاری را به رخ کشید.
به گزارش آی تابناک : شرکت «سامسونگ» که در 12 سال گذشته پُر فروش ترین برند تلویزیون در سراسر جهان بوده است، با معرفی سری جدید نمایشگرهای خود، از جمله سری مدل‌های QLED 8K SMART، Samsung Flip 2 و The Wall بار دیگر قدرت خود در خلق نمایشگرهای تلویزیونی، سینمایی و تجاری را به رخ کشید. نمایشگرهایی که برای عرضه در سال 2020 آماده شده و آینده را به شما نشان خواهند داد. برای آشنایی با آخرین دستاوردهای غول کره جنوبی با ما همراه باشید.

چند روز پیش بود که کمپانی LG خبر انصراف خود از حضور در نمایشگاه ISE 2020 را به طور رسمی اعلام کرد؛ با این وجود رقیب هم‌وطن آن یعنی سامسونگ، با تمام قدرت در ISE 2020 حاضر شده و این رویداد مهم صوتی و تصویری را از دست نداده است. در ادامه شاهد محصولات جدید در این حوزه خواهیم بود.

اولین نمایشگر 8K جهان با قابلیت عملکرد 7/24
نخست به سراغ نمایشگرهای QLED 8K SMART می‌رویم؛ Samsung با استفاده از تکنلوژی QLED موفق به خلق تلویزیون‌هایی با وضوح و دقت رنگ بسیار بالا شده است؛ نمایشگرهای جدید QLED 8K SMART این شرکت نیز برای اولین بار در جهان، امکان کار به صورت مداوم و بدون نیاز به خستگی را به فراهم کرده‌اند.

SAM-TV-04.jpg

این تلویزیون‌ٔها (مدل QPT-8K) در ابعاد 65، 75، 82 و 98 اینچ تولید شده و از وضوح 8K در کنار 2000 نیت شدت نور بهره می برند. پشتیبانی از HDR10+ و پوشش 100 درصدی گستره های رنگ اصلی، از جمله دیگر ویژگی‌های آنها به شمار می روند. تلویزیون‌های جدید QPT-8K به یک پردازنده قدرتمند  AI Quantum مجهز هستند که در ترکیب با هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، امکان ارتقاء محتوای غیر 8K به 8K را داراست.

تلویزیون‌های جدید QLED 8K SMART دارای یک فناوری ویژه موسوم به DICOM هستند که برای افزایش بهره‌وری و عملکردهای پزشکی طراحی شده است. به لطف استفاده از DICOM، پزشکان و متخصصان می توانند تصاویر ثبت شده با اشعه ایکس و MRI را با جزئیات بالا و به واضح ترین شکل مشاهده کنند. این خانواده به سیستم عامل پیشرفته Tizen 5.5 مجهز شده و از اتصال 4 منبع ورودی همزمان روشن با وضوح 4K پشتیبانی می کند. از آنجایی که سامسونگ QLEDهای QPT-8K را برای چندین کاربرد متفاوت طراحی کرده است، بسته نرم افزاری MagicINFO 8 را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تلویزیون‌های QPT-8K اولین نمایشگرهای 8K جهان با قابلیت کارکرد مستمر، 24 ساعت شبانه روز در هفت روز هفته هستند. این خانواده در نیمه نخست سال 2020 روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

نمایشگرهای غول پیکر The Wall با ویژگی های فوق مدرن
نزدیک به دو سال پیش بود که برای نخستین سر و کله نمایشگرهای The Wall پیدا شد. سامسونگ The Wallها را برای اهداف گوناگون، از منازل گرفته تا سالن های تئاتر طراحی کرده بود. نسل جدید این نمایشگرها از فناوری microLED استفاده کرده و از قابلیت ماژولار بهره می برند.

SAM-TV-05.jpg

تلویزیون های غول پیکر The Wall تا ابعاد 583 اینچ نیز تولید می شوند. در مدل های متفاوت، The Wall می تواند از وضوح 8K و 4K پشتیبانی کند. مدل های لاکچری برای محیط‌های خانگی و سالن های نمایش طراحی شده و سری بیزینس نیز برای کاربردهای تجاری. تلویزیون‌های The Wall بزرگ ترین نمایشگرهای ماژولار جهان هستند که این نشان نیز در زمره دستاوردهای سامسونگ قرار می گیرد.

SAM-TV-02.jpg

لمس دنیای دیجیتال با Samsung Flip 2
آخرین دستاورد برجسته سامسونگ در ISE 2020، نمایشگرهای Samsung Flip 2 بودند. این نمایشگرها برای کاربردهای درون سازمانی، اداری، آموزشی و ... طراحی شده اند. سامسونگ برای کمک به ایجاد همکاری بهتر برای کاربران در مناطق مختلف، با شرکت Cisco Webex وارد همکاری گسترده شده است.

SAM-TV-03.jpg

WebEx یک شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای برگزاری جلسات برخط، ویدئو کنفرانس و کنفرانس مجازی است. Samsung Flip 2 به رقابت با بزرگان حوزه آموزش و کنفرانس از راه دور می رود.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار