کد خبر: ۲۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 12
سامسونگ شب گذشته در کنار رونمایی از گلکسی زد فلیپ و گلکسی اس 20، مدل ویژه این محصولات را نیز معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فلیپ را در سه رنگ طلایی، مشکی و بنفش و همچنین مدل ویژه ای با دیزاین برند لوکس «تام براون» (Thom Browne) با نام گلکسی زد فلیپ Thom Browne Edition را روانه بازار کند:

گلکسی زد فلیپ Thom Browne Edition

این مدل نقره ای رنگ بوده و خطوط قرمز، سفید و آبی که امضای این برند محسوب می شوند، در وسط آن نقش بسته اند. همچنین در پنل پشتیT لوگوی این برند نیویورکی به چشم می خورد. این مدل با ایرباد جدید سامسونگ یعنی گلکسی بادز پلاس و ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 که از طراحی مشابهی برخودارند، قابل سفارش است:

از دیگر ویژگی های قابل توجه نسخه تام براون گلکسی زد فلیپ می توان به نمایش انیمیشن اختصاصی این برند حین خاموش و روشن شدن گوشی اشاره کرد. آیکون اپلیکیشن ها و صداها نیز با نمونه های مورد نظر برند تعویض شده اند.

به طور مثال حین تایپ کردن صدای ماشین تحریر پخش می شود. رینگتون های آنالوگ و صدای برخورد کفش با زمین از دیگر صداهای قابل استفاده در این مدل هستند.

گلکسی زد فلیپ Thom Browne Edition از 14 فوریه (25 بهمن) قابل پیش خرید بوده و در تعداد محدود از برخی فروشگاه ها قابل خریداری خواهد بود. قیمت نهایی این مدل هنوز فاش نشده ولی پیش بینی می شود نسبت به مدل استاندارد (1380 دلار) قیمت بسیار بالاتری داشته باشد.

سامسونگ همچنین شب گذشته و در خلال رویداد آنپکد (Unpacked) از گلکسی اس 20 پلاس 5G Olympic Games Athlete Edition رونمایی کرد. این مدل همانطور که از نامش پیداست، برای ورزشکاران المپیک 2020 توکیو تولید شده و توسط عموم قابل خریداری نیست.

از ویژگی های جالب توجه این مدل نیز می توان به رنگ طلایی آینه‌ای (Mirror Gold) و همچنین حک شدن لوگوی معروف بازی های المپیک زیر لوگوی سامسونگ در پنل پشتی اشاره کرد. این مدل نیز با تصاویر پس زمینه، آیکون ها و صداهای اختصاصی به دست ورزشکاران می رسد.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار