کد خبر: ۲۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 12
پرچمدارهای جدید سامسونگ همگی قدرتمند و با کیفیت هستند اما بر اساس نیاز کاربران به سه مدل گلکسی S20، S20 پلاس و اولترا تقسیم شده اند.
به گزارش آی تابناک : پرچمدارهای جدید سامسونگ همگی قدرتمند و با کیفیت هستند اما بر اساس نیاز کاربران به سه مدل گلکسی S20، S20 پلاس و اولترا تقسیم شده اند. علاوه بر این دو مدل کوچکتر در نسخه های 4G و 5G هم عرضه می شوند تا در مجموع تعداد اعضای این خانواده به ۵ گوشی برسد.

گلکسی s20 , s20  پلاس با چپیست، رم و حافظه داخلی مشابه از نظر توان پردازشی تفاوتی با هم ندارند و حتی شاکله اصلی دوربین آنها هم یکی است با این تفاوت که به نسخه پلاس یک سنسور ۰.۳ مگاپیکسلی زمان پرواز هم اضافه شده است. در مدل های 5G اما رم به ۱۲ گیگابایت رسیده و حافظه داخلی پلاس بیشتر از برادر کوچکتر است.

گلکسی S20 و S20 پلاس

داستان گلکسی اس 20 اولترا اما کاملا متفاوت است و با رم ۱۶ گیگابایتی یک سر و گردن بالاتر از آنهاست. علاوه بر این معماری دوربین هم در آن کاملا متفاوت است و با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی توانایی زوم ۱۰۰ برابری دارد که دو مدل دیگر فاقد آن هستند.

دیگر نقاط تمایز این گوشی ها جدای از ابعاد و وزن بدنه به سایز نمایشگر، رزولوشن و ظرفیت باتری می گردد. گلکسی S20 به عنوان کوچکترین عضو خانواده دارای نمایشگری ۶.۲ اینچی است اما نسخه پلاس ۶.۷ اینچی است و رزولوشن آن کمی پایین تر است. S20 اولترا با پنل ۶.۹ اینچی خود اساسا فبلتی است که طرفداران گوشی های بزرگ را به سوی خود می کشاند.

سامسونگ با توجه به این نمایشگر بزرگ باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی را برای گلکسی S20 اولترا انتخاب کرده اما در مدل های S20 و S20 پلاس به ترتیب از باتری های ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کنند.

در نهایت نوبت به قیمت می رسد که برای نسخه پایه S20 و S20 پلاس به ترتیب ۹۰۰ و ۱۰۰۰ یورو تعیین شده. نسخه های 5G این گوشی ها نیز ۱۰۰ یورو گرانتر از مدل LTE تمام می شوند اما برای خرید S20 اولترا باید ۱۳۵۰ یورو کنار بگذارید.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار