کد خبر: ۲۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 12
12 ساعت پیش در روز 11 فوریه، سامسونگ در جریان مراسمی از خانواده گلکسی اس 20 به صورت رسمی رونمایی کرد. این سری از تلفن‌های سامسونگ، اولین دستگاه‌هایی بودند که بعد از خداحافظی DJ KOH از شرکت سامسونگ وارد بازار شده‌اند و شروع خوبی را برای Roh Tae-Moon داشتند.
به گزارش آی تابناک : 12 ساعت پیش در روز 11 فوریه، سامسونگ در جریان مراسمی از خانواده گلکسی اس 20 به صورت رسمی رونمایی کرد. این سری از تلفن‌های سامسونگ، اولین دستگاه‌هایی بودند که بعد از خداحافظی DJ KOH از شرکت سامسونگ وارد بازار شده‌اند و شروع خوبی را برای Roh Tae-Moon داشتند.

هرچند که طراحی این سری از دستگاه‌های Galaxy S شاید خوشایند خیلی از افراد نباشد و طراحی آن شما را یاد میانرده‌های سامسونگ بیاندازد اما نسخه الترای گلکسی اس 20، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از موارد مهم آن، حضور برآمدگی بزرگ برای دوربین‌های اصلی دستگاه است.

بعد از شایعات فراوان درمورد بلک شارک 3 شیائومی و تبدیل شدن این دستگاه به اولین تلفن همراه با 16 گیگابایت رم، سامسونگ اولین قدم را برای این مورد برداشت و گلکسی اس 20 الترا تبدیل به اولین دستگاه اندرویدی با 16 گیگابایت رم شد. البته این دستگاه یک نسخه 12 گیگابایتی نیز دارد.

همیشه بعد از رونمایی سامسونگ از دستگاه جدید سری S، شروع مقایسه‌های این دستگاه با پرچمدار اپل نیز شروع می‌شود و این موضوع به امسال نیز کشیده شده است و باید شاهد مقایسه گلکسی اس 20 الترا با آیفون 11 پرو مکس باشیم.

بر روی کاغذ، گلکسی اس 20 الترا برتری کامل در هر زمینه‌ای نسبت به آیفون 11 پرو مکس دارد و در عمل نیز به همین گونه می‌باشد.

حضور صفحه نمایش 120 هرتزی در کنار دو برابر شدن سرعت پاسخگویی به لمس در گلکسی اس 20 الترا، روان بودن همیشگی آیفون‌ها را زیر سوال برده است و همچنین در بخش دوربین نیز گلکسی اس 20 الترا، آیفون 11 پرو مکس را بیشتر شبیه به یک اسباب بازی کرده است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 20 الترا قادر است تا عکس‌هایی با شفافیت فوق‌العاده ثبت کند و در کنفرانس سامسونگ نیز به این موضوع اشاره شد که حتی بعد از برش عکس نیز قادر خواهید بود تا یک تصویر شفاف به عنوان خروجی از این دستگاه دریافت کنید.





منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار