کد خبر: ۲۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 12
در حالیکه بسیاری از شرکت‌ها بزرگترین رویداد جهانی موبایل، یعنی MWC را به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کردند، شیائومی اعلام کرده است که همچنان به برنامه اصلی خود پایبند خواهد بود. این شرکت لیست دقیقی از اقدامات احتیاطی را که به منظور ایمنی کارمندان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته در حساب توئیتر خود منتشر کرده است.
به گزارش آی تابناک : برای حضور در غرفه شیائومی در نمایشگاه، این شرکت از کارکنان خود در دفاتر اروپایی (پس از آنکه برای 14 روز هیچ نشانه‌ای بروز ندادند) استفاده خواهد کرد. مطابق دستورالعمل‌های GSMA تمامی محصولاتی که به نمایش گذاشته خواهند شد، ضدعفونی می‎شوند. برای کارکنان و کارمندان ارشدی که از چین خارج خواهند شد، شیائومی اطمینان می‌دهد که آنها حداقل 14 روز قبل از حضور در رویداد MWC از کشور خارج شده‌اند و هیچ علائمی از خود نشان نداده‌اند.

شیائومی در تاریخ 23 فوریه از گوشی‌های هوشمند جدید خود و دیگر لوازم هوشمند رونمایی خواهد کرد. این شامل عرضه جهانی گوشی‌های Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی (گوشی‌هایی که در چند روز آینده ابتدا در چین رونمایی خواهند شد) می‌شود. پرچمداران سری Mi 10 و دیگر گجت‌های شیائومی در غرفه این شرکت از تاریخ 24 تا 27 فوریه (5 تا 8 اسفند) در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

متن بیانیه شیائومی برای رسانه‌ها و طرفداران به شرح زیر است:

با ادامه انتشار ویروس کرونا، ما می‌خواهیم به طرفداران، دوستان رسانه‌ای، همکاران و کاربران اطلاع دهیم که سلامتی و ایمنی همه اولویت اول شیائومی است.

ما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کنگره جهانی موبایل بارسلونا 2020 شرکت خواهیم کرد و آخرین گوشی‌های هوشمند و دیگر سخت‌افزارهای هوشمند را رونمایی خواهیم کرد.

شیائومی متعهد است تا با رعایت همه اقدامات توصیه شده موثر جهت حفظ سلامت و رفاه کارکنان، طرفداران، رسانه‌ها، همکاران و همه افرادی که برای بازدید از سراسر جهان به این مراسم می‌آیند، رعایت کند.

بنابراین ما دستورالعمل‌های بیشتری برای عرضه جهانی محصولات خود در 23 فوریه (4 اسفند) و غرفه در 24 تا 27 فوریه اعمال کرده‌ایم.

  • ما مطمئن خواهیم شد که تمام کارمندان مسافر از چین، هیچ علائمی نشان نداده و حداقل 14 روز پیش از ورود آنها به بارسلونا برای رویداد معرفی ما و MWC، از چین خارج شده‌اند.
  • ما مطمئن خواهیم شد که تمام مدیران ارشد شرکت که قرار است هر نوع فعالیتی و جلسه‌ای داشته باشند حداقل 14 روز پیش از رویداد MWC از چین خارج شده باشند.
  • ما دستورالعمل‌های GSMA را دنبال خواهیم کرد و اطمینان خواهیم داد که غرفه نمایشگاه و تمامی محصولات به‌طور مکرر ضدعفونی خواهند شد.
  • ما مطمئن خواهیم شد که تمامی کارمندان و حاضرین در غرفه از دفاتر ما در سراسر اروپا باشند و 14 روز پیش از برگزاری رویداد هیچ نشانه‌ای از بیماری را بروز نداده باشند.


منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار