کد خبر: ۲۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 12
اگر بخواهید یک هارد دیسک «وسترن دیجیتال بنفش» (WD Purple) برای دستگاه DVR یا NVR سیستم‌های دوربین مدار بسته و حفاظتی بخرید، دو نسخه «گلوبال» (Global) و «چین» (China) از هارد دیسک‌های وسترن بنفش را مقابل خود می‌یابید که فروشندگان هرکدام از آنها ادعا می‌کند از نسخه دیگر بهتر است.
به گزارش آی تابناک : اگر بخواهید یک هارد دیسک «وسترن دیجیتال بنفش» (WD Purple) برای دستگاه DVR یا NVR سیستم‌های دوربین مدار بسته و حفاظتی بخرید، دو نسخه «گلوبال» (Global) و «چین» (China) از هارد دیسک‌های وسترن بنفش را مقابل خود می‌یابید که فروشندگان هرکدام از آنها ادعا می‌کند از نسخه دیگر بهتر است. ما در شهرسخت افزار تصمیم گرفتیم این موضوع را به طور مستقل بررسی کنیم و ببینیم نسخه چین هارد دیسک‌های وسترن بنفش بهتر است یا نسخه گلوبال آن؟
چرا WD Purple (وسترن بنفش)؟
وسترن بنفش یکی از معدود هارد دیسک‌های مخصوص دستگاه‌های DVR یا NVR است که در بازار ایران و جهان یافت می‌شود، بنابراین بدیهی است یکی از گزینه‌های اغلب کاربران و مصرف کننده‌هایی باشد که می‌خواهند برای دستگاه DVR یا NVR منزل یا محل کار خود یک هارد دیسک تهیه کنند.
Intro.jpgالبته حساب هارد دیسک‌های وسترن بنفش از آن دست از هارد دیسک‌های ریفر، کارکرده و حتی معیوب که با گارانتی‌هایی که وجود خارجی ندارند، به مشتریان بخت برگشته می‌فروشند، جداست و این کالا زمانی که با یک گارانتی معتبر خریداری شود یکی از اصیل‌ترین گزینه‌ها برای دوربین‌های مداربسته در ایران است.
طبق آنچه که اشاره شد، بسیار طبیعی است WD Purple یکی از هارد دیسک‌های مهم بازار دستگاه‌های نظارتی باشد و همین موضوع کافی است تا سوء استفاده‌ها از آنجا آغاز شود. برخی فروشندگان ادعا می‌کنند نسخه گلوبال وسترن بنفش بهتر از نسخه چین وسترن بنفش است اما برخی دیگر می گویند هیچ تفاوتی ندارند و همانطور که در ادامه با ارائه دلایل محکم ثابت می کنیم، همه این‌ها ادعاهای بی پایه و اساس ایجاد شده از سوی فروشنده‌ها و حتی شرکت‌های وارد کننده و گارانتی کننده است.
در هر صورت ما تصمیم گرفته‌‌ایم این موضوع را در شهر سخت افزار به عنوان بزرگترین مرجع سخت افزار در کشور، به طور مستقل بررسی کنیم. با ما همراه شوید.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار