کد خبر: ۲۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 10
پس از انصراف چندین شرکت از جمله ال جی و اریکسون از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) به خاطر شیوع ویروس کرونا، آمازون نیز غیبت خود را اعلام کرد.
به گزارش آی تابناک : پس از انصراف چندین شرکت از جمله ال جی و اریکسون از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) به خاطر شیوع ویروس کرونا، آمازون نیز غیبت خود را اعلام کرد.

آمازون به دلیل آنچه «شیوع و نگرانی های ادامه دار» پیرامون ویروس کرونا اعلام شده از حضور در کنگره جهانی موبایل صرف نظر کرد. آمازون قصد داشت در این نمایشگاه روی سرویس های تحت وب آمازون (AWS) تمرکز کند.

کنگره جهانی موبایل

تاکنون چندین شرکت از جمله ال جی و اریکسون و انویدیا از حضور در نمایشگاه MWC 2020 انصراف داده اند و شرکت ZTE نیز کنفرانس خبری خود را لغو کرده است. حال با اضافه شدن آمازون به لیست غایبان، ضربه بزرگی به این نمایشگاه وارد خواهد شد.

شایعاتی در مورد احتمال غیبت بزرگ ترین تولید کننده موبایل دنیا یعنی سامسونگ در نمایشگاه MWC 2020 به گوش می رسد؛ البته احتمال حضور محدود این سازنده کره ای در این رویداد وجود دارد.

شرکت های چینی هواوی و ZTE با وجود نشأت گرفتن ویروس کرونا از چین، همچنان در این رویداد شرکت خواهند کرد؛ این دو شرکت با کارکنان اروپایی خود در این رویداد حاضر شده و کارمندان چینی را قرنطینه کرده اند.

انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM Association) که مسئول برگزاری کنگره جهانی موبایل است، همچنان بر برگزاری این رویداد در شهر بارسلونا پافشاری می کند.

انجمن مورد بحث با در نظر گرفتن تمهیدات مختلف از جمله جلوگیری از حضور میهمانان از استان هوبئی چین (منشأ ویروس کرونا)، اندازه گیری دمای بدن و همچنین بررسی سوابق سفر برای اطمینان از عدم سفر بازدیدکنندگان به چین در 14 روز گذشته، کنگره جهانی امسال را برگزار می کند.

حدوداً دو هفته دیگر تا آغاز کنگره جهانی موبایل در تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند) زمان باقی مانده و انصراف شرکت های بزرگ از حضور در این رویداد، برگزاری آنرا در هاله ای از ابهام فرو برده است. هنوز چندین شرکت بزرگ تصمیمی در رابطه با شرکت در این نمایشگاه نگرفته اند و با وجود انصراف شرکت های بزرگ، احتمال غیبت آنها به خاطر ویروس کرونا و غیبت شرکای کاری وجود دارد.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار