کد خبر: ۲۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 10
نوامبر سال 2019 موتورولا از تلفن همراه تاشوی خود با نام Razr پرده برداری کرد اما برخلاف عموم این دستگاه یک تلفن همراه پرچمدار نخواهد بود و موتورولا بیشتر بازار میانرده را برای این دستگاه هدف گرفته است اما قیمت 1500 دلاری Moto Razr نیز این موضوع به طور کامل رد خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : متاسفانه با وجود رونمایی این دستگاه در نوامبر سال 2019 هنوز خبری از عرضه عمومی آن نشده است و احتمالا در دهه اول سال 2020 باید منتظر عرضه سراسری این دستگاه به بازار جهانی باشیم. همانطور که گفته شد این دستگاه بیشتر برای بازار میانرده هدف گذاری شده است.

استفاده از پردازنده میانرده اسنپدراگون 710 در کنار 6 گیگابایت رم این موضوع را تایید خواهد کرد اما متاسفانه یکی از بزرگترین یا بهتر بگوییم بدترین ضعف‌های این دستگاه حضور باتری 2510 میلی آمپری آن است که برخلاف تمام دستگاه‌های رونمایی شده در سال 2019 و حتی سال 2020، پایینترین ظرفیت باتری را در میان تمام این موارد دارد. البته این موضوع را می‌توان بخاطر طراحی دستگاه نیز دانست و از آنجایی که این دستگاه حالت تبلت مانند ندارد به همین خاطر قادر به قرار دادن باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر برای این دستگاه نخواهد بود. متاسفانه تمام موضوعات گفته شده توسط قیمت هزار پانصد دلاری این دستگاه رد خواهند شد و امیدواریم که سال 2020 دستگاه‌های تاشو با قیمت مناسب برای خرید در بازار خرید موجود باشند.

Jerryrigeverything یکی از یوتیوبر‌های معروف در زمینه تست انواع تلفن‌های همراه است و به تازگی Moto Razr را برای تست دریافت کرده است. به گفته Zack این دستگاه برخلاف قیمت خود از مقاوت بالایی برخوردار نیست و نمی‌توان این دستگاه را با گلکسی فولد مقایسه نمود. همچنین به مواردی در خصوص توضیحات داخل سایت موتورولا نیز توضیحاتی داده است. به گفته موتورولا، موتو ریزر در زمان بسته بودن به صورت کامل بسته خواهد شد و فاصله‌ای بین دو صفحه دستگاه نخواهد بود، با اینکار موتورولا از ورود خاک و شن به داخل صفحه نمایش پلاستیکی دستگاه جلوگیری کرده است اما متاسفانه این موضوع درست نمی‌باشد و مقداری فاصله بین دو صفحه نمایش داخلی تلفن همراه وجود دارد که باعث می‌شود خاک و شن ماسه به راحتی وارد دستگاه شما شوند.

یکی دیگر از موضوعاتی که در ویدیو به آن اشاره شد بلند شدن صفحه نمایش داخلی این دستگاه در زمان نیمه باز بودن این موبایل است که متاسفانه یک نقطه ضعف به حساب می‌آید. اما به طور کلی این دستگاه از مقاوت مناسبی برخوردار خواهد بود اما اگر قصد هزینه 1500 دلاری برای خرید این دستگاه دارید دست نگه دارید زیرا با این مقدار پول می‌توانید بهترین پرچمدار موجود را با بالاترین مشخصات ممکن خریداری نمایید.





منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار