کد خبر: ۲۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 10
قریب به 5 سال از زمان انتشار ویندوز 10 توسط مایکروسافت در سال 2015 میگذرد و حالا بالغ بر 1 میلیارد دستگاه مجهز به این سیستم عامل در سراسر جهان وجود دارد. این رقم قابل توجه است اما میتوانست بسیار بیشتر باشد. این اتفاق رخ میداد، اگر ویندوز 10 با بروزرسانی‌های پر از عیب و ایراد خود کاربران را آزار نمیداد.
به گزارش آی تابناک : قریب به 5 سال از زمان انتشار ویندوز 10 توسط مایکروسافت در سال 2015 میگذرد و حالا بالغ بر 1 میلیارد دستگاه مجهز به این سیستم عامل در سراسر جهان وجود دارد. این رقم قابل توجه است اما میتوانست بسیار بیشتر باشد. این اتفاق رخ میداد، اگر ویندوز 10 با بروزرسانی‌های پر از عیب و ایراد خود کاربران را آزار نمیداد. اگر ویندوز 10 از این مشکل رنج نمیبرد، نیازی به استراتژی‌های مختلف برای مجبور کردن کاربران به مهاجرت از نسخه‌های قدیمی تر مثل ویندوز 7 به ویندوز 10 نبود.

حالا که تعداد کاربرانی که از بروزرسانی‌های این سیستم عامل به مایکروسافت انتقاد دارند بیشتر از همیشه شده و ردموندی‌ها به فکر رفع این مشکل افتاده اند. بروزرسانی October 2018 Update را میتوان بدترین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 دانست و پس از آن بود که مایکروسافت به کاربران قول داد بر روی بروزرسانی‌هایی بدون مشکل با پایداری بالا تمرکز کند. بروزرسانی‌های بعدی که May 2019 Update و November 2019 Update نامیده شدند وضعیت بهتری داشتند اما همچنان بروزرسانی ها با باگ های مختلفی بر روی سیستم کاربران نصب می شوند. اما چه کسی در مایکروسافت تغییر دهنده وضعیت سیستم بروزرسانی ویندوز 10 باشد؟

پانوس پانای این وظیفه مهم را بر عهده گرفته است. پانای از مدیران مهم بخش سخت افزار مایکروسافت و خالق سری محصولات سرفیس می باشد و حالا قصد دارد خود شخصا رهبری تیم ویندوز و دستگاه‌ها را بر عهده بگیرد. این خبر رسما توسط مایکروسافت تائید نشده اما منابع داخل کمپانی این موضوع را اعلام کرده اند. این تصمیم نشانگر این است که مایکروسافت قصد دارد با برقراری ارتباط بهتر بین دو بخش سخت افزار و نرم افزار، نتایج بهتری را دریافت کند. پانای در ایمیلی داخلی به همکاران خود گفته است که از رهبری Windows Client برای مایکروسافت بسیار هیجان زده است و این تصمیم میتواند در تصمیم گیری‌ها و پیشرفت کمک رسان باشد و به واسطه دستگاه‌ها و سرویس‌های مایکروسافت تجربه بهتری را برای کاربران رقم بزنیم.

هنوز برای اینکه بگوئیم با انتخاب پانای شاهد تاثیرگذاری مثبتی بر روی کیفیت بروزرسانی‌های ویندوز 10 خواهیم بود بسیار زود است. ضمن اینکه ظاهرا پانای پیشنهاداتی از سوی اپل نیز دارد و مایکروسافت تمام تلاش خود را برای حفظ خالق دستگاه‌های سرفیس در کمپانی خود خواهد کرد.




منبع : سخت افزار


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار