کد خبر: ۲۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 09
تنها ۲ روز تا معرفی رسمی خانواده گلکسی S20 باقی نمانده، ولی با این حال هر روز اطلاعات جدیدی منتشر می‌شود و قطعات پازل را تکمیل‌تر می‌کند. اخیرا نیز قیمت این گوشی‌ها در بازارهای مختلف مشخص شده که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.
به گزارش آی تابناک : تنها ۲ روز تا معرفی رسمی خانواده گلکسی S20 باقی نمانده، ولی با این حال هر روز اطلاعات جدیدی منتشر می‌شود و قطعات پازل را تکمیل‌تر می‌کند. اخیرا نیز قیمت این گوشی‌ها در بازارهای مختلف مشخص شده که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

همان طور که می‌دانید سامسونگ ۳ گوشی را برای معرفی آماده کرده که طبیعتا قیمت‌های مختلفی خواهند داشت. گران‌ترین گوشی این سری نیز گلکسی S20 اولتراست که گفته می‌شود در بازار کره جنوبی ۱۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت برای بازار آمریکای شمالی کمی بیشتر بوده و به نظر می‌رسد سامسونگ برای بالارده‌ترین گوشی سال ۲۰۲۰ خود رقم ۱۴۰۰ دلار را درخواست می‌کند. قیمت گلکسی S20 اولترا در بازار اروپا نیز کم و بیش در همین حدود بوده با این تفاوت که قیمت نسخه 5G نیز مشخص شده است. برای مثال سامسونگ گلکسی S20 اولترا در اروپا برای نسخه ۱۲/۱۲۸ گیگابایت چیزی در حدود ۱۳۵۰ یورو و برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایت، ۱۵۵۰ یورو خواهد بود.

گلکسی S20

گوشی بعدی خانواده گلکسی S20، با نام گلکسی S20 پلاس به بازار عرضه می‌شود که در بازار کره جنوبی ۱۱۳۷ دلار قیمت خواهد داشت. قیمت این گوشی در بازار آمریکای شمالی کمی بیشتر و ۱۲۰۰ دلار در نظر گرفته شده است. در بازار اروپا نیز نسخه غیر 5G با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۰۰۰ یورو و نسخه 5G با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۱۰۰ یورو قیمت‌گذاری شده است.

در نهایت می‌رسیم به ساده‌ترین گوشی خانواده گلکسی S20. گوشی معمولی‌تر در قیاس با برادران بزرگ‌تر خود در کره جنوبی با قیمت ۱۰۵۲ دلار و در بازار آمریکای شمالی، ۱۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد که با توجه به بالاتر بودن قیمت گوشی‌های دیگر این خانواده در بازار آمریکای شمالی، کمی شک‌برانگیز است. در هر صورت گلکسی S20 معمولی برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت و غیر 5G در اروپا نزدیک به ۹۰۰ یورو و برای نسخه ۱۲/۱۲۸ گیگابایت و 5G، نزدیک به ۱۰۰۰ یورو قیمت دارد.

گلکسی S20

همچنین باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که قیمت‌های کره جنوبی و آمریکای شمالی برای نسخه‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم است که به نظر می‌رسد نسخه پایه در این بازار‌ها باشد. در نهایت برای جمع‌بندی قیمت‌های خانواده گلکسی S20 در بازارهای کره جنوبی، آمریکای شمالی و اروپا، به ترتیب به شرح زیر است:

  • گلکسی S20 اولترا: ۱۳۵۰ دلار، ۱۴۰۰ دلار و ۱۳۵۰/۱۵۵۰ یورو
  • گلکسی S20 پلاس: ۱۱۳۷ دلار، ۱۲۰۰ دلار و ۱۰۰۰/۱۱۰۰ یورو
  • گلکسی S20 معمولی: ۱۰۵۲ دلار، ۱۰۰۰ دلار و ۹۰۰/۱۰۰۰ یورو

در هر صورت اگر ۲ روز دیگر صبر کنید، تمامی این شایعات به پایان خواهد رسید و بالاخره می‌توانیم جدیدترین اعضای خانواده ۲۰۲۰ سامسونگ را ببینیم. پس سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه، با دیجیاتو همراه باشید تا مراسم سامسونگ را به صورت زنده مشاهده کنید.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار