کد خبر: ۲۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 09
با تداوم بحران ویروس کرونا، حضور سامسونگ به عنوان بزرگ ترین سازنده موبایل جهان در کنگره جهانی موبایل 2020 در هاله ای از ابهام قرار دارد. این موضوع را افراد مطلع نزدیک به مدیران ارشد سامسونگ اعلام کرده اند.
به گزارش آی تابناک : کنگره جهانی موبایل (MWC) یکی از معتبرترین گردهمایی های سازندگان موبایل و تجهیزات مرتبط است که هر ساله در شهر بارسلون برگزار می شود. شیوع ویروس کرونا و بیگانه هراسی ناشی از آن در سطح جهان، مشکلاتی را به وجود آورده است: تاکنون ال جی به طور کامل از حضور در این مراسم چشم پوشی کرده، شرکت ZTE کنفرانس خبری خود در MWC را لغو نموده و اریکسون و انویدیا هم از حضور در این نمایشگاه انصراف داده اند.

حالا از کره جنوبی خبر می رسد که بسیاری از کارکنان سامسونگ در دفاتر آسیا و آمریکا، پروازهای خود به مقصد اروپا را به خاطر نگرانی از ویروس کرونا لغو کرده اند. در حال حاضر سامسونگ هنوز به شکل رسمی از حضور در MWC انصراف نداده است. با رونمایی از خانواده گلکسی S20، احتمالاً غرفه این شرکت در بارسلون یکی از جذاب ترین بخش های نمایشگاه خواهد بود. با این حال شاید دیگر خبری از نشست های خبری یا ملاقات های خصوص با مدیران دیگر شرکت ها نباشد.

سامسونگ هنوز در این زمینه اظهارنظر نکرده است، اما با افزایش قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان، احتمال تغییر برنامه ها همچنان وجود دارد. هنوز دو هفته تا شروع رسمی کنگره جهانی موبایل 2020 باقی مانده و باید منتظر اخبار جدید در این زمینه باشیم. با این حال سامسونگ سه شنبه همین هفته یعنی 22 بهمن، رأس ساعت 22:30 خانواده پرچمداران گلکسی S20 را به شکل رسمی معرفی می کند و ما هم در دیجیاتو این مراسم را به شکل زنده پوشش می دهیم.

ویروس کرونا تا این لحظه 37589 نفر را بیمار کرده و 814 نفر را به کام مرگ کشانده است.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار