کد خبر: ۲۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 09
امسال کم فروغ‌ترین نمایشگاه MWC را در تمام دوران‌ها شاهد خواهیم بود و علت این موضوع چیزی نیست جز ویروس کرونا. نگرانی‌ها در رابطه با این ویروس مهلک باعث شده کمپانی‌ها یک به یک از حضور در نمایشگاه MWC 2020 انصراف دهند. انویدیا، به عنوان یکی از مهم ترین کمپانی‌های صنعت تکنولوژی رسما اعلام کرده است که امسال در کنگره جهانی موبایل که هر ساله در اسپانیا و شهر بارسلونا برگزار میشود شرکت نخواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : امسال کم فروغ‌ترین نمایشگاه MWC را در تمام دوران‌ها شاهد خواهیم بود و علت این موضوع چیزی نیست جز ویروس کرونا. نگرانی‌ها در رابطه با این ویروس مهلک باعث شده کمپانی‌ها یک به یک از حضور در نمایشگاه MWC 2020 انصراف دهند. انویدیا، به عنوان یکی از مهم ترین کمپانی‌های صنعت تکنولوژی رسما اعلام کرده است که امسال در کنگره جهانی موبایل که هر ساله در اسپانیا و شهر بارسلونا برگزار میشود شرکت نخواهد کرد.

به گفته انویدیا، به واسطه خطر سلامت عمومی به دلیل ویروس کرونا، سلامت کارمندان، همکاران و مشتریان بزرگترین نگرانی این کمپانی است و در حالی که قصد اشتراک گذاری دستاوردهای جدید خود در زمینه 5G، هوش مصنوعی و vRan را داشته، تصمیم به عدم حضور در نمایشگاه گرفته و بر این باور میباشد که این تصمیم درستی است. پیش از انویدیا کمپانی های دیگری مانند ال جی ZTE و اریکسون انصراف خود را از حضور در نمایشگاه MWC 2020 اعلام کرده بودند. اولین مورد مبتلا به کرونا هفته گذشته در اسپانیا شناسایی شد اما از آنجایی که هنوز واکسن این بیماری ساخته نشده و بیش از 720 نفر به خاطر آن جان خود را از دست داده اند، کمپانی‌ها تصمیم دارند امسال را در خانه نظاره گر MWC امسال باشند.

MWC 2020 از تاریخ 24 الی 27 فوریه برگزار خواهد شد و GSMA در بیانیه ای میگوید برای GSMA بسیار حائز اهمیت است که در این زمان بحرانی که اتصال اهمیت بالایی دارد انقلاب جدیدی را در این صنعت شاهد باشیم.  GSMA در حال نظارت بر روی تاثیرات احتمالی کرونا ویروس بر روی MWC 2020 است و در تلاش است امنیت و سلامت بازدیدکنندگان نمایشگاه را تضمین کند. اما چیزی که احتمال آن بسیار بالاست، این است که امسال شاهد خلوت‌ترین و کم بازدیدترین MWC باشیم. MWC بزرگترین نمایشگاه صنعت موبایل در جهان محسوب میشود.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار