کد خبر: ۲۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
در ادامه موج خبری پیرامون پرچمدارهای آتی سامسونگ و در فاصله چند روز مانده به رونمایی، گلکسی S20 از سایت آمازون سر در آورده و اطلاعات سخت افزاری آن به طور کامل افشا شده است.
به گزارش آی تابناک :  بر اساس این آگهی گلکسی S20 با شماره مدل SM-G980F از نمایشگری ۶.۲ اینچی با بریدگی حفره ای و نرخ رفرش فوق العاده ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. انتظار می رود این پنل از نوع دینامیک امولد بوده و با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و رزولوشن +QHD همراه شود.

گلکسی S20 الترا 5G

همانطور که قبلا گفته می شد یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و دیجیتال ۳۰ برابری برای نخستین بار به این سری خواهد آمد. دیگر ویژگی شاخص این دوربین فیلمبرداری 8K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه است. این دوربین از ترکیب پیکسل ها برای افزایش کیفیت و کاهش رزولوشن پشتیبانی نمی کند اما اجازه کراپ در تصاویر زوم شده را می دهد. دیگر اعضای دوربین سه گانه شامل دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که پشت لنزهای واید و الترا واید قرار گرفته اند.

گلکسی S20 الترا 5G

آگهی فروش مربوط به نسخه کره ای گوشی است که در آن از چیپست اگزینوس ۹۹۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. تامین شارژ هم بر عهده باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی قرار دارد. در این آگهی رنگ گوشی آبی و بهای آن ۳۱۱۲ درهم امارات ذکر شده که معادل با ۸۴۷ دلار خواهد بود.

گلکسی S20 الترا 5G

در خبری دیگری راجع به همین خانواده پوستری از گلکسی S20 الترا 5G منتشر شده که طراحی آن مشابه موارد قبلی است. به گفته افشاگر معروفی به نام «رونالد کوانت» گلکسی S20 الترا 5G از باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بهره برده و با شارژر سریع ۴۵ واتی عرضه خواهد شد اما در جعبه مدل های S20 و S20 پلاس شارژر ۲۵ قرار داده می شود.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار