کد خبر: ۲۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
میان رده های جدید موتورولا با قیمت مناسبت و قابلیت هایی نظیر باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از قلم شانس بالایی برای جذب خریداران دارند.
به گزارش آی تابناک : موتورولا جدیدترین میان رده های خود را با نام های موتو G پاور و موتو G استایلس معرفی کرده که وجه مشترکشان نمایشگر ۶.۴ اینچی IPS با رزولوشن FHD+ است. هر دو پنل نسبت تصویر ۱۹ به ۹ داشته و در گوشه فوقانی سمت راست آنها حفره ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

موتو G استایلس

موتو G استایلس

موتو G استایلس نخستین گوشی موتورولا است که با قلم دیجیتال عرضه می شود. هرچند این قلم قابلیت های بلوتوثی S Pen یا سطح فشار دقیق آنها را ندارد اما با قیمتی به مراتب کمتر از آنها برخی امکانات اولیه را فراهم می کند. موتورولا اپی را برای یادداشت برداری با استایلس طراحی کرده که به محض خارج کردن قلم از محفظه‌اش اجرا می شود.

پنل پشتی موتو G استایلس میزبان دوربین سه گانه ای با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و الترا واید ۱۶ مگاپیکسلی است که البته امکان عکاسی با دومی وجود ندارد و تنها برای فیلمبرداری طراحی شده است. دوبین سوم هم یک ماکروی ۲ مگاپیکسلی است که توانایی فوکوس از فاصله ۲ سانتی متری را دارد. پایین تر از سنسورها نیز فوکوس لیزری قرار گرفته است.

زیر بدنه چیپست اسنپدراگون ۶۶۵، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. از قابلیت های دیگر باید به باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی سازگار با شارژ ۱۰ واتی، اندروید ۱۰، جک ۳.۵ میلیمتری و رابط Type C اشاره کرد. موتو G استایلس از بهار سال آینده و با قیمت ۲۹۹ دلار از راه خواهد رسید.

موتو G پاور

موتو G8 پاور

این مدل هم به چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده اما حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایتی است. یکی از ویژگی های جذاب موتو G پاور باتری ۵ هزار میلی آمپرساعتی سازگار با شارژ سریع ۱۸ واتی است که به گفته موتورولا به واسطه چیپست کم مصرف اجازه سه روز کار با گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد را به کاربر می دهد.

دوربین اصلی این گوشی ضعیفتر از مدل استایلس است و شامل دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید با زاویه دید ۱۱۸ درجه ای، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری و در نهایت ماکروی ۲ مگاپیکسلی می شود.

موتو G پاور هم از بهار پیش رو و در رنگ های مشکی و آبی به دست کاربران خواهد رسید. این مدل ۵۰ دلار از G استایلوس ارزانتر بوده و ۲۴۹ دلار قیمت خورده است.






منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار