کد خبر: ۲۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
طی توییت منتشر شده توسط اکانت رسمی Android، گوگل سورپرایز ویژه‌ای برای کاربران خود در مراسم Unpacked سال 2020 سامسونگ دارد و احتمالات زیادی در این خصوص درحال انتشار در سطح اینترنت می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : طی توییت منتشر شده توسط اکانت رسمی Android، گوگل سورپرایز ویژه‌ای برای کاربران خود در مراسم Unpacked سال 2020 سامسونگ دارد و احتمالات زیادی در این خصوص درحال انتشار در سطح اینترنت می‌باشد.

همانطور که می‌دانید روز 22 بهمن ( 11 فوریه ) سامسونگ در جریان مراسم Unpacked قصد رونمایی از سری جدید گوشی‌های S خود با نام‌های گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 الترا دارد و احتمالات زیادی در خصوص حضور گلکسی اس 20 الترا با دوربین تل فوتو 10 برابری و طراحی برآمده دوربین آن وجود دارد.

همچنین به غیر از سری گلکسی اس 20، سامسونگ به احتمال زیاد نسل دوم گوشی‌های تاشوی خود را با نام Galaxy Z Flip رونمایی کرده و در کنار آن نیز شاهد Galaxy Buds Plus نیز در این مراسم باشیم. همه این موارد تا قبل از توییت رسمی Android در مراسم سامسونگ وجود داشتند و با حضور گوگل در این مراسم، پنجره جدیدی به سوی این مراسم باز شده است و به طور قطع شاهد غافلگیری جالبی از سوی این کمپانی در مراسم Unpacked خواهیم بود.

احتمالات زیادی در سایت‌های خبری در خصوص این توییت به وجود آمده است اما دو مورد از اساسی‌ترین موضوعاتی که به آن اشاره شده است حضور Google Duo  به صورت Native برای این دستگاه است. همچنین مورد دیگری که در این خصوص وجود دارد، طراحی و بهینه سازی سیستم عامل اندروید برای سازگاری با دستگاه‌های تاشو می‌باشد که این موضوع نه تنها به سود سامسونگ، بلکه به سود تمام کمپانی‌های سازنده تلفن همراه خواهد بود و اگر این موضوع در مراسم سامسونگ مطرح شود، باید منتظر رونمایی تلفن‌های تاشوی بیشتری از سوی شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه باشیم. گرچه درحال حاضر گوگل امکان دسترسی برنامه نویسان به منابع اندروید را برای بهینه سازی و همگام سازی این سیستم عامل با گوشی‌های تاشو  را داده است.




منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار