کد خبر: ۲۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
از جمله قابلیت‌های کمتر شناخته شده گلکسی نوت 10 پلاس می‌توان به قابلیت Zoom in Mic دوربین این دستگاه اشاره کرد. پیش از این در بررسی تخصصی گلکسی نوت 10 پلاس نگاهی اجمالی به عملکرد این قابلیت داشتیم با این حال تصمیم گرفتیم عملکرد این ویژگی در دنیای واقعی را دورن مطلبی جداگانه و به طور مفصل مورد بررسی قرار دهیم. با شهرسخت‌افزار در ادامه همراه باشید.
به گزارش آی تابناک :  از جمله قابلیت‌های کمتر شناخته شده گلکسی نوت 10 پلاس می‌توان به قابلیت Zoom in Mic دوربین این دستگاه اشاره کرد. پیش از این در بررسی تخصصی گلکسی نوت 10 پلاس نگاهی اجمالی به عملکرد این قابلیت داشتیم با این حال تصمیم گرفتیم عملکرد این ویژگی در دنیای واقعی را دورن مطلبی جداگانه و به طور مفصل مورد بررسی قرار دهیم. با شهرسخت‌افزار در ادامه همراه باشید.
zoom in mic حاوی ایده جالبی است و در صورت عملکرد صحیح و مناسب می‌تواند در بسیاری از سناریوها به کمک کاربر بیاید. به صورت تئوری، با استفاده از قابلیت zoom in mic به هنگام بزرگنمایی تصویر سوژه روبه‌روی دوربین، صدا نیز به همراه تصویر بزرگنمایی می‌شود و نتیجه نهایی صدایی واضح‌تر و رساتر خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار