کد خبر: ۲۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 08
در سری ویدیوهای آموزشی Call of Duty Mobile این به سراغ ترفندهایی می‌رویم که به شما اجازه می‌دهند موثرتر بازی کنید. منظور از موثرتر بازی کردن است که بتوانید در قسمت مولتی‌پلیر بازی، بیشتر کیل بگیرید و تیمتان را در راستای رسیدن به پیروزی رهبری کنید.
به گزارش آی تابناک : در سری ویدیوهای آموزشی Call of Duty Mobile این به سراغ ترفندهایی می‌رویم که به شما اجازه می‌دهند موثرتر بازی کنید. منظور از موثرتر بازی کردن است که بتوانید در قسمت مولتی‌پلیر بازی، بیشتر کیل بگیرید و تیمتان را در راستای رسیدن به پیروزی رهبری کنید. طبیعی است که رسیدن به این درجه در بازی نیازمند تمرین و وقت‌گذرانی فراوانی است، البته با توجه به ترفندهای آموزشی ما.
قسمت پیشین این سری آموزش‌ها را به نکاتی اختصاص دادیم که با رعایتشان شما تبدیل به بازیکنی حرفه‌ای در Call of Duty Mobile می‌شدید. امروز سراغ چند نکته جالب درخصوص بازی می‌رویم که می‌توانند در برخی از شرایط نجات بخش شما تلقی شوند. برخی دیگر از نکاتی که در این ویدیو به آن‌ها اشاره می‌کنیم اطلاعات و آمار و ارقامی هستند که اگر طرفدار Call of Duty Mobile هستید، دانستنشان خالی از لطف نیست.

سعی کنید از نکات مطرح شده استفاده کنید و اگر نکته‌ای از قلم ما افتاده است، آن را در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید. برای توضیحات تکمیلی حتما ویدیو را تماشا کنید و برای مرور نکات مطرح شده، می‌توانید از توضیحات پایین استفاده کنید.

Call of Duty Mobile

در Call of Duty Mobile می‌توانید حتی از زیر آب هم شلیک کنید

بسیاری از کاربران این مسئله را درخصوص بازی نمی‌دانند. این مسئله می‌تواند به این خاطر باشد که پابجی موبایل دارای چنین قابلیتی نبود. در پابجی موبایل وقتی شروع به شنا کردن می‌کنید،‌به صورت خودکار اسلحه از دستتان گرفته می‌شود و دیگر قادر به استفاده از آن نیستید. در فورتنایت نیز مسئله به همین شکل است و شما نمی‌توانید در حین شنا کردن به سمت اطرافیانتان شلیک کنید. اما Call of Duty Mobile این شرایط را تغییر داده و به شما اجازه می‌دهد حتی وقتی زیر آب هستید، به سمت خشکی شلیک کنید. البته بدیهی است که گلوله‌های شلیک شده از زیر آب قدرت و سرعت کمتری دارند.

با استفاده از این آیکون هدف‌گیری دقیق‌تری داشته باشید

هدف‌گیری در بازی‌های شوتر حرف اول و آخر را می‌زند. طبیعی است که با استفاده از اسکوپ یا هر نوع دوربین دیگری عملکرد شما برای هدف‌گیری ارتقاء پیدا می‌کند. اما چالش اصلی زمانی شروع می‌شود که بخواهید بدون استفاده از دوربین، به سمت هدف مقابلتان شلیک کنید. تنها زمانی دقت شما در چنین شرایطی افزایش پیدا می‌کند که دقیقا محل مرکز صفحه نمایشتان را بشناسید. برای اینکار می‌توانید به بخش تنظیمات مراجعه کرده و یکی از آیکون‌های بدون استفاده را کوچک‌تر کرده و دقیقا روی مرکز صفحه نمایشتان قرار دهید تا بدین شکل مشکل هدف‌گیری برطرف شود.

 

Call of Duty Mobile

لوکیشن غارهای مخفی بازی را بشناسید

دو غار مخفی موجود در نقشه بازی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا با کمترین درگیری، بهترین لوت بازی را از آن خود کنید. بهتر است ابتدا محل دقیق این دو غار را شناسایی کنید و سپس با شروع بازی، مستقیما در کنارشان فرود بیایید. البته توجه داشته باشید که ممکن است غیر از شما بازیکنان دیگری نیز از استراتژی مشابه استفاده کنند. پس حواستان به اطرافتان باشد!

یک موقعیت خاص برای استفاده علیه تیم دشمن

اگر به ویدیو توجه کنید، متوجه می‌شویم لبه یکی از ساختمان‌های بازی قابل دسترسی است. البته رسیدن به این لبه نیازمند صبر و استعداد پارکور بالایی است. اما زمانی که بتوانید خودتان را به آن برسانید، یک ویو خاص از دو سمت پر رفت و آمد نقشه پیدا می‌کنید. بسیاری از بازیکنان انتظار حضور فردی روی این لبه را ندارند و این مسئله کاملا سورپرایرشان می‌کند.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار