کد خبر: ۲۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 06
طبق جدیدترین برآوردها اپل واچ موفق شد سال گذشته میلادی صنعت ساعت سوئیس را با فاصله زیاد پشت سر بگذارد.
به گزارش آی تابناک : طبق جدیدترین برآوردها اپل واچ موفق شد سال گذشته میلادی صنعت ساعت سوئیس را با فاصله زیاد پشت سر بگذارد.

طبق برآوردهای شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، اپل 30.7 میلیون اپل واچ در سال 2019 فروخته که نسبت به سال قبل با حدوداً 22.5 میلیون واحد، 36 درصد افزایش داشته است.

آمار فروش اپل واچ در سال 2019 از صنعت ساعت سوئیس پیشی گرفت

صنعت ساعت سوئیس که برندهای بزرگی همچون سواچ و تگ هویر را شامل می شود، در مدت زمان مشابه به طور تقریبی تنها 21.1 میلیون ساعت فروخته اند که در مقایسه با سال قبل (24.2 میلیون) کاهش 13 درصدی را نشان می دهد.

اپل به جزئیات فروش اپل واچ در گزارش مالی های خود اشاره نمی کند، به همین دلیل برآوردهای شرکت یاد شده بر مبنای داده های به دست آمده از خرده فروشی ها و فروشندگان هستند.

«Neil Mawston» مدیر اجرایی شرکت Strategy Analytics می گوید ساعت های آنالوگ همچنان در بین افراد مسن محبوب هستند، ولی خریداران جوان‌تر به ساعت های هوشمند کامپیوتری تمایل دارند.

«Steven Waltzer» یکی از تحلیلگران شرکت یاد شده می افزاید:

«ساعت سازان سنتی سوئیسی مثل سواچ و تیسوت در حال باختن قافیه در رقابت با ساعت های هوشمند هستند. اپل واچ به کمک کانال های خرده فروشی عمیق‌تر و با در نظر گرفتن قشر جوان که روز به روز به ساعت های دیجیتالی بیشتر علاقه پیدا می کنند، محصول بهتری را به ارمغان می آورد. پنجره بازگشت به میدان رقابت برای ساعت سازان سوئیسی در حال بسته شدن است.»

اپل واچ سالهاست که در بازار ساعت های هوشمند یکه تازی می کند و در سه ماهه پایانی سال 2017 نیز موفق شد از صنعت ساعت سوئیس پیشی بگیرد. بر اساس گزارش سایت MacRumors، این نخستین باری است که این محصول موفق می شود در طول یک سال رقبای آنالوگی خود را کنار بزند.





منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار