کد خبر: ۲۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 06
حتی اگر دیپلم و مدرک دانشگاهی ندارید اما یک فرد باهوش هستید که به دنبال کار است، می‌توانید فردی باشید که ایلان ماسک به دنبال آن است.
به گزارش آی تابناک : با دو اعلامیه درباره "استارشیپ"(Starship) در دو هفته اخیر، به نظر می‌رسد که ایلان ماسک در حال استخدام نیرو برای این پروژه است.

شرکت اسپیس‌ایکس(SpaceX) فردا(پنجشنبه ۱۷ بهمن) یک روز استخدامی را در ساختمان "استارگیت" در بوکا چیکا واقع در تگزاس برگزار خواهد کرد تا مهندسان، سرپرستان و پرسنل پشتیبانی جدید را برای سرعت بخشیدن به پیشرفت و توسعه فضاپیمای استارشیپ به شکل شبانه‌روزی به کادر خود بیفزاید.

فضاپیمای استارشیپ یک فضاپیمای جاه‌طلبانه است که برای انتقال خدمه و محموله به مدار زمین، ماه، مریخ و فراتر از آن طراحی شده است. تخمین زده می‌شود این فضاپیما با قابلیت حمل بیش از ۱۰۰ تن بار به مدار زمین، قدرتمندترین وسیله نقلیه پرتابی جهان باشد که تاکنون توسعه یافته است.

حتی خواندن درباره استارشیپ هم کافی است که همه را به هیجان آورد چه برسد به کار کردن روی آن که یک رویای مطلق خواهد بود.

اکنون ایلان ماسک در دعوتنامه خود گفته است که از همه افراد با پیش زمینه‌های مختلف برای مشارکت در این پروژه استقبال می‌کند.

وی در مصاحبه‌ای گفته است: حتی نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی یا حتی دیپلم دبیرستان نیست. اگر کسی از یک دانشگاه بزرگ فارغ‌التحصیل شده باشد، ممکن است نشانه‌ای باشد مبنی بر اینکه می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد، اما لزوماً اینگونه نیست. اگر نگاه کنید می‌بینید که افرادی مانند "بیل گیتس" یا "لری الیسون" و "استیو جابز" از هیچ دانشگاهی فارغ‌التحصیل نشده‌اند، اما اگر شانس این را داشته باشید که افرادی مانند آنها را استخدام کنید، ایده خوبی خواهد بود.

اولویت اصلی پروژه استارشیپ این است که کارکنان در تمام ایام هفته به صورت شبانه روزی و چهار شیفت به توسعه و ساخت استارشیپ کمک کنند که اسپیس‌ایکس برای این کار به مهندسان، سرپرستان و پرسنل پشتیبانی جدید نیاز دارد.

ایلان ماسک دستورالعمل استخدام شدن در این پروژه را منوط به دارا بودن شرایط زیر دانسته است:

سخت‌کوشی فوق العاده

استعداد ساختن وسایل

عقل سلیم یا قضاوت عقلانی به معنای توانایی فهمیدن و قضاوت کردن درباره موضوعات مختلف

امانتداری



منبع : ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار