کد خبر: ۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 06
مسابقات اتومبیل رانی فرمول 1 یا F1 از جمله جذاب ترین مسابقات ورزشی در سراسر جهان است. در جریان این مسابقات بزرگان دنیای خودرو در کنار برترین شرکت های فناوری و قطعه سازی، یک مسابقه هیجان انگیز را در سبک اتومبیل رانی ارائه می دهند.
به گزارش آی تابناک : مسابقات اتومبیل رانی فرمول 1 یا F1 از جمله جذاب ترین مسابقات ورزشی در سراسر جهان است. در جریان این مسابقات بزرگان دنیای خودرو در کنار برترین شرکت های فناوری و قطعه سازی، یک مسابقه هیجان انگیز را در سبک اتومبیل رانی ارائه می دهند. طی آخرین اخبار مطلع شدیم که این بار نیز پای AMD به مسابقات F1 کشیده شده است. حضور AMD در مسابقات F1 به چه معنی است؟

تا پیش از این به نظر می رسید که شرکت AMD قرارداد جدید خود به منظور حضور در رقابت های F1 را به منظور تامین قطعات سخت افزاری و تبلیغات، با شرکت فراری (Ferrari) به امضاء برساند. با این وجود AMD به تازگی از خبر همکاری با کمپانی آلمانی «مرسدس بنز» پرده برداشته است.

AMD-F1.jpg

ظی این قرارداد، مرسدس بنز AMD را به عنوان یکی از شرکای خود در مسابقات فرمول 1 معرفی خواهد کرد. تبلیغات این شرکت بر روی خودروهای F1 مرسدس بنز حک شده و احتمالا در بخش هایی به جز بدنه خودرو نیز شاهد نام AMD خواهیم بود. مرسدس بنز از پردازنده های کلاس سرور AMD EPYC و لپ تاپ های AMD Ryzen PRO به منظور پردازش های مختلف تیم خود در مسابقات فرمول 1 استفاده خواهد کرد. AMD، Intel و NVIDIA تا پیش از این سابقه حضور در مسابقات F1 را داشته اند.





منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار