کد خبر: ۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 05
هر روزی که به تاریخ ۲۲ بهمن نزدیک می‌شویم، اطلاعات تازه‌ای از پرچمدار بعدی سامسونگ به گوش می‌رسد. این بار خود کمپانی کره‌ای پیش‌دستی کرده و تصاویر مربوط به گلکسی S20 را روی سایت رسمی آلمان گذاشته و همچنین عکس‌هایی از برنامه مربوط به گلکسی بادز پلاس را نیز در اپ استور افشا کرده است.
به گزارش آی تابناک : هر روزی که به تاریخ ۲۲ بهمن نزدیک می‌شویم، اطلاعات تازه‌ای از پرچمدار بعدی سامسونگ به گوش می‌رسد. این بار خود کمپانی کره‌ای پیش‌دستی کرده و تصاویر مربوط به گلکسی S20 را روی سایت رسمی آلمان گذاشته و همچنین عکس‌هایی از برنامه مربوط به گلکسی بادز پلاس را نیز در اپ استور افشا کرده است.

این افشاگری چند مورد از اطلاعاتی که انتظار داشتیم را تایید می‌کند. برای مثال در وب سایت سامسونگ آمده که نام این گوشی گلکسی S20 خواهد بود و دیگر خبری از نام‌های متوالی نیست (گلکسی S11 طبق روال نام‌های فعلی این کمپانی یکی از کاندید‌ها بود که ظاهرا حذف شده است). در ادامه اطلاعاتی که به سرعت نیز از سایت حذف شد می‌توان به دوربین سلفی این گوشی اشاره کرد که در قالب یک سوراخ در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است.

گلکسی S20

دوربین پشتی نیز به خوبی با اطلاعاتی که پیش از این لو رفته بود همخوانی دارد و همانند دیگر گوشی‌های این کمپانی (گلکسی A51) از ماژول مستطیلی استفاده می‌کند. در ادامه اسکرین‌شات‌هایی که از گلکسی S20 لو رفته می‌توان به کیس LED اشاره کرد. این کیس چندین LED مختلف داشته که شباهت زیادی هم به کیس LED سامسونگ برای گلکسی S10 دارد.

گلکسی S20

در رابطه با گلکسی بادز پلاس نیز باید بگوییم که با توجه به اسکرین‌شات‌های لو رفته از این هدفون کاملا بی سیم در اپل استور، می‌توان مطمئن بود که سامسونگ آن‌ها را نیز در مراسم خود رونمایی می‌کند. اطلاعات لو رفته از هدفون‌های سامسونگ نشان می‌دهد که آن‌ها بدون هیچ مشکلی می توانند به آیفون ۷ و جدیدتر متصل شوند. البته کاربران باید حداقل iOS 10 را روی این گوشی‌ها نصب داشته باشند.

گلکسی S20

برنامه مخصوص گلکسی بادز به کاربران اجازه می‌دهد تا پروفایل‌های صدا را شخصی‌سازی کرده یا این که هدفون‌های خود را بروزرسانی کنند. همچنین به کمک این برنامه می‌توان میزان باتری گلکسی بادز پلاس را نیز مشاهده کرد. گفته می‌شود این هدفون‌های واقعا بی سیم، سیستم حذف نویز بهبود یافته برای مکالمات خواهند داشت و از شارژدهی باتری بهتری برخوردار هستند.

در هر صورت تنها 6 روز دیگر تا معرفی رسمی خانواده گلکسی S20 و گلکسی بادز باقی مانده است، پس ۲۲ بهمن به دیجیاتو سر بزنید تا اخبار مربوط به جدیدترین پرچمدار سامسونگ را در لحظه بخوانید.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار