کد خبر: ۲۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 05
پلتفرم بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) بهترین گوشی های پرچمدار و میان رده ژانویه 2020 را اعلام کرد. در لیست بهترین پرچمداران سه جایگاه نخست را محصولات ویوو به خود اختصاص داده و در لیست برترین میان رده ها نیز اوپو رینو 3 در صدر قرار گرفته است.
به گزارش آی تابناک : گوشی های iQOO Neo 855 Racing Edition و iQOO Pro 5G به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول بهترین پرچمداران ماه ژانویه 2020 قرار گرفته اند. این دو گوشی از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و 8 گیگابایت حافظه رم برخوردار بوده و از سیستم خنک کننده مایع بهره می برند که به عملکرد بهتر در دمای بالا منتهی می شود.

بهترین گوشی های پرچمدار ماه ژانویه 2020 به انتخاب آنتوتو

آنتوتو سخت افزار قدرتمند گوشی های یاد شده از جمله استاندارد UFS 3.0، سیستم فایل F2FS یا «سیستم فایل مناسب حافظه های فلش» و همچنین نرم افزارهای شتاب دهنده متعدد را که به عملکرد بهتر منجر می شوند، از دلایل قرارگیری گوشی های ویوو در صدر جدول عنوان کرده است.

ویوو نکس 3 (مدل 5G) جایگاه سوم را در لیست 10 پرچمدار برتر ماه ژانویه به خود اختصاص داده است. این گوشی نیز از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و رم 8 گیگابایتی بهره برده و موفق شد با بیشترین بهره وری از چیپست مذکور، از وان پلاس 7T Pro و وان پلاس 7T که هر دو از چیپست مشابه نیرو می گیرند، پیشی بگیرد.

ایسوس ROG Phone II همانند رده بندی ماه گذشته در جایگاه ششم بهترین پرچمداران ماه ژانویه 2020 قرار گرفته است.

بهترین گوشی های میان رده ماه ژانویه 2020 به انتخاب آنتوتو

آنتوتو لیست ده میان رده برتر ماه ژانویه را نیز منتشر کرد که در آن اوپو رینو 3 با فاصله زیاد از گوشی دوم جدول یعنی ویوو X30 پرو 5G به جایگاه نخست تکیه زده است. نکته جالب این که چیپست دیمنسیتی 1000L این گوشی موفق شد اسنپدراگون 765G به کار رفته در ویوو X30 پرو 5G را کنار بزند.

بنچمارک آنتوتو می افزاید که گوشی های برتر تنها بر اساس نتایج خام عملکرد با یکدیگر مقایسه شده و نمی توان از این امتیازات برای مقایسه دوربین، طراحی، ظرفیت باتری یا قابلیت شارژ سریع استفاده کرد.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار