کد خبر: ۲۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 04
در این نوشتار به نقد و بررسی کیس گیمینگ ASUS TUF Gaming GT501 می‌پردازیم. این کیس در کنار پشتیبانی از مادربردهای ساخته شده در فرم فاکتور تا EATX، دارای ویژگی‌هایی چون پنل جلویی فلزی، دستگیره حمل، پنل کناری ساخته شده از شیشه گرما دیده، سه فن 10 میلی متری RGB، یک فن 140 میلی متری، فضا برای نصب رادیاتور و طراحی بهینه برای نصب آسان فن‌ها و عبور کابل‌ها است.
به گزارش آی تابناک : در این نوشتار به نقد و بررسی کیس گیمینگ ASUS TUF Gaming GT501 می‌پردازیم. این کیس در کنار پشتیبانی از مادربردهای ساخته شده در فرم فاکتور تا EATX، دارای ویژگی‌هایی چون پنل جلویی فلزی، دستگیره حمل، پنل کناری ساخته شده از شیشه گرما دیده، سه فن 10 میلی متری RGB، یک فن 140 میلی متری، فضا برای نصب رادیاتور و طراحی بهینه برای نصب آسان فن‌ها و عبور کابل‌ها است. برای بررسی کیس TUF Gaming GT501 با ما همراه شوید.
مقدمه
احتمالاً می دانید TUF Gaming یکی از برندهای گیمینگ ایسوس است. این برند نسبت به ROG Strix اقتصادی‌تر است. ایسوس در همکاری با شماری از بزرگ‌ترین سازندگان صنعت کامپیوترهای شخصی (PC)، پیمان TUF Gaming Alliance را بنیان نهاده است و اعضای آن متعهد به عرضه محصولات اختصاصی با برند و ظاهر TUF Gaming هستند
البته وجه تمایز قطعات TUF Gaming تنها یدک کشیدن این برند نیست و از کیفیت و امکانات مناسب برای گیمرها برخوردار هستند. به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند تقریباً تمامی قطعات یک سیستم گیمینگ را از برند TUF Gaming تهیه کنند که فقط به محصولات خود ایسوس محدود نمی‌شود.
به کیس گیمینگ TUF Gaming GT501 باز گردیم، این کیس همانند بسیاری از محصولات بازار، گیمرها را هدف می‌گیرد. کیس TUF Gaming GT501 در کنار طراحی ویژه برای نصب قطعات مورد استفاده گیمرها و تهویه و مدیریت کابل، دارای طراحی ظاهری گیمر پسند نیز هستند.
در ادامه نه تنها کیس TUF Gaming GT501 ایسوس را به طور کامل معرفی می‌کنیم، بلکه آن را با قطعات TUF Gaming نیز اسمبل می‌کنیم و به آن امتیاز می‌دهیم.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار