کد خبر: ۲۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 01
گوشی تاشو میت ایکس هواوی به گونه‌ای طراحی شده است که بر خلاف گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ صفحه نمایش آن رو به بیرون بسته می‌شود و به همین دلیل امکان آسیب دیدن آن بسیار بیشتر است. حال به تازگی هواوی پتنت جدیدی را برای گوشی تاشو میت ایکس 2 به ثبت رسانده است که در آن به مکانیزم تاشو مشابه گلکسی فولد اشاره دارد.
به گزارش آی تابناک : گوشی تاشو میت ایکس هواوی به گونه‌ای طراحی شده است که بر خلاف گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ صفحه نمایش آن رو به بیرون بسته می‌شود و به همین دلیل امکان آسیب دیدن آن بسیار بیشتر است. حال به تازگی هواوی پتنت جدیدی را برای گوشی تاشو میت ایکس 2 به ثبت رسانده است که در آن به مکانیزم تاشو مشابه گلکسی فولد اشاره دارد.

یکی از برتری‌های گلکسی فولد نسب به میت ایکس هواوی بسته شدن صفحه نمایش به داخل است زیرا در این حلت صفحه نمایش حساس گوشی تاشو در برابر ضربات ناگهانی محافظت می‌شود؛ در همین راستا هواوی تصمیم گرفته است تا در طراحی نسل جدید گوشی تاشو Mate X2 از طراحی صفحه نمایش تاشو به سمت داخل استفاده کند.

پتنت جدید هواوی برای گوشی تاشو میت ایکس 2 اخیراً در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) تایید و ثبت شده است. در این پتنت علاوه بر صفحه نمایش تاشو داخلی، به وجود قلم هوشمند در Mate X2 نیز اشاره شده است. طراحی کلی این گوشی مشابه نسخه فعلی Mate X است و یکی از تفاوت‌های اصلی آن با نسخه فعلی در جهت بسته شدن صفحه نمایش است.

6
5
4
3
2
1

در پتنت جدید شیائومی دو دوربین سلفی در قسمت جلویی دستگاه و چهار دوربین در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند که در مجموع شش دوربین را تشکیل می‌دهند. به نظر می‌رسد که گوشه‌های صفحه نمایش Mate X2 به نسبت نسخه فعلی کمی خمیده‌تر شده است و انتظار می‌رود که حاشیه صفحه نمایش در این محصول به طور کلی حذف شده باشد و شاهد یک صفحه نمایش یک دست باشیم.

طراحی گوشی تاشو جدید هواوی به گونه‌ای است که در زمان بسته شدن صفحه نمایش دیگر کاربر به هیچ ‌چیزی دسترسی ندارد، در همین راستا گفته می‌شود که هواوی در قسمت زیرین دوربین سلفی از یک صفحه نمایش عریض برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات گوشی استفاده کرده است. انتظار می‌رود که هواوی این محصول را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی کند.



منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار