کد خبر: ۲۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 01
شرکت HMD Global که در حال حاضر امتیاز تولید و عرضه گوشی‌‌های هوشمند تحت برند نوکیا را در اختیار دارد امروز برنامه خود برای حضور و برگزاری مراسم در نمایشگاه MWC 2020 را اعلام کرد.
به گزارش آی تابناک : شرکت HMD Global که در حال حاضر امتیاز تولید و عرضه گوشی‌‌های هوشمند تحت برند نوکیا را در اختیار دارد امروز برنامه خود برای حضور و برگزاری مراسم در نمایشگاه MWC 2020 را اعلام کرد. براساس اطلاعات در دسترس، این شرکت قصد دارد در این رویداد از چهار گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. در ادامه با جزییات بیشتر از این خبر و همچنین این گوشی‌های جدید همراه خواهید بود.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی HMD Global، رویداد رسمی این شرکت در نمایشگاه MWC امسال در تاریخ 23 فوریه (چهارم اسفند) برگزار می‌شود. نمایشگاه MWC 2020، کار خود را به صورت رسمی از تاریخ 24 فوریه (پنجم اسفند) آغاز می‌کند. اگرچه تصویر دعوت نامه منتشر شده از سوی این شرکت جزییاتی را از محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شود فاش نمی‌کند؛ اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که نوکیا در نظر دارد در نمایشگاه MWC امسال چهار گوشی جدید را به همگان معرفی کند. در ادامه به بررسی اطلاعات در دسترس از هرکدام از این گوشی‌های جدید می‌پردازیم.

Nokia-MWC-2020-Invite-1200x675.jpg

نوکیا 9.2 PureView
گفته می‌شود نوکیا بالاخره قصد دارد در نمایشگاه MWC 2020 از گوشی پرچمدار جدید خود یعنی نوکیا 9.2 PureView رونمایی کند. این اتفاق قرار بود چندی پیش صورت بگیرد اما نوکیا در آخرین لحظه تصمیم گرفت معرفی و عرضه این گوشی به بازار را تا زمان دسترسی به تراشه‌های اسنپدراگون 865 به تعویق بی‌اندازد. بخشی از گزارش‌ها نشان می‌دهند که به این زودی‌ها نباید منتظر معرفی این گوشی پرچمدار باشیم و به احتمال فراوان خبری از حضور این گوشی در نمایشگاه MWC 2020 نخواهد بود.

نوکیا 8.2
شرکت HMD Global چندی قبل طراحی و تولید یک گوشی 5G جدید که از تراشه اسنپدراگون 765G بهره می‌برد را تایید کرد. براساس اطلاعات در دسترس این گوشی نوکیا 8.2 5G نام خواهد داشت. گفته می‌شود این گوشی از یک بدنه یکپارچه و تمام شیشه‌ای بهره می‌برد و فریم اصلی آن نیز با استفاده از سرامیک تولید شده است. نمایشگر 6.2 اینچی از نوع IPS و همراه با پشتیبانی از قابلیت HDR 10+، دوربین اصلی چهارگانه و بهره‌مند از یک سنسور 64 مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دیگر ویژگی‌هایی است که انتظار می‌رود در این گوشی حضور داشته باشد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که دوربین این گوشی توسط شرکت شناخته شده و حرفه‌ای Zeiss تولید شده است. انتظار می‌رود این گوشی در هنگام عرضه قیمتی در حدود 459 یورو یا 505 دلار داشته باشد. در صورت تایید این موضوع، نوکیا 8.2، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G موجود در بازار خواهد بود.

نوکیا 5.2
در کنار گوشی نوکیا 8.2 5G، گفته می‌شود یک گوشی با ارزش خرید بالا با عنوان نوکیا 5.2 نیز در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد. از میان ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی می‌توان به تراشه کهنه‌کار اسنپدراگون 632، نمایشگر 6.2 اینچی LCD، دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و همچنین باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

انتظار می‌رود گوشی نوکیا 5.2 با قیمت 169 یورو یا 186 دلار عرضه شود.

نوکیا 1.3
گزارش‌ها نشان می‌دهند که نوکیا 1.3، یک گوشی پایین‌رده است که تنها از یک گیگابایت حافظه رم و همچنین 8 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ممکن است نوکیا 1.3، نخستین گوشی Android Go شرکت نوکیا در سال 2020 میلادی باشد. تحت این شرایط حضور سیستم عامل جدید Android 10 (Go Edition) در این گوشی بسیار محتمل خواهد بود. شایعات نشان می‌دهند که نوکیا برای این گوشی یکی از تراشه‌های شرکت MediaTek را در نظر گرفته است.

بخشی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که نوکیا قصد دارد در کنار این گوشی‌های هوشمند، از یک Feature Phone و همچنین یک دست‌بند سلامتی جدید نیز رونمایی کند.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار