کد خبر: ۲۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 30
شاید تا به امروز انبوهی از گوشی‌ها، مودم‌ها و ابزارهای دیگر دنیا با قابلیت استفاده از شبکه مخابراتی 5G را دیده بودیم ولی خلاء بزرگی در این زمینه در دنیای تبلت‌ها احساس می‌شد که سامسونگ بالاخره و پس از چندین مرتبه انتشار اطلاعات و ظاهر شدن روی سایت شرکت، Galaxy Tab S6 5G را رسماً معرفی کرد.
به گزارش آی تابناک : شاید تا به امروز انبوهی از گوشی‌ها، مودم‌ها و ابزارهای دیگر دنیا با قابلیت استفاده از شبکه مخابراتی 5G را دیده بودیم ولی خلاء بزرگی در این زمینه در دنیای تبلت‌ها احساس می‌شد که سامسونگ بالاخره و پس از چندین مرتبه انتشار اطلاعات و ظاهر شدن روی سایت شرکت، Galaxy Tab S6 5G را رسماً معرفی کرد.

همانطور که درمطالب پیشین در مورد تبلت 5G سامسونگ گلکسی تب اس 6 صحبت کردیم این تبلت محصولی پرچمدار است و کلیه مشخصات آن به نحوی تنظیم شده که بهترین‌ها در کنار هم جمع شده باشند.

Galaxy-Tab-S6-5G (1).jpg

در این تبلت از تراشه پردازشی Snapdragon 855 به همراه مودم Qualcomm Snapdragon X50 استفاده شده تا امکان دریافت و ارسال داده‌ها روی شبکه 5G فراهم گردد. باقی موارد تقریباً یکسان و همان مشخصاتی است که پیش از این روی Galaxy Tab S6 دیده بودیم؛ یک نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن QHD+ از نوع Super AMOLED، بلندگوهای چهارگانه در چهار گوشه دستگاه، ماژول دوربین دوگانه در پشت دستگاه با دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی و باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی.

این تبلت مانند برادر 4G خود از یک قلم حرفه‌ای برخوردار شده است و می‌توان از کیبوردهای مغناطیسی ویژه نیز برای تبدیل کردن آن به یک لپ‌تاپ اندرویدی نیز استفاده کرد.

Galaxy-Tab-S6-5G (2).jpg

شرکت سامسونگ برای نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن در کره جنوبی قیمت 999،990 وون را اعلام کرده که مبلغی در حدود 850 دلار خواهد شد.

البته سامسونگ در ابتدای کار به کاربرانی که در موج اول عرضه آن شرکت کنند هدایایی مانند کیورد کاور، محافظ شیشه حرفه‌ای Whitestone و چند مورد ملحقات دیگر را نیز ارائه می‌دهد که می‌تواند به جذابیت‌های هر چه بیشتر این دستگاه بینجامد.

Galaxy-Tab-S6-5G (3).jpg

هنوز برنامه عرضه جهانی و یا عرضه در کشورهای دیگر که داری شبکه 5G هستند اعلام نشده ولی به احتمال فراوان از دو ماه دیگر این تبلت در مناطق دیگر دنیا عرضه خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار