کد خبر: ۲۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 27
تنها ۲ هفته دیگر تا رونمایی از موتورولا RAZR باقی مانده ولی این کمپانی تصمیم گرفته است تا کاربران احتمالی این گوشی هوشمند تاشو را با ویژگی‌ها و نحوه نگه‌داری از آن آشنا کند.
به گزارش آی تابناک :  تنها ۲ هفته دیگر تا رونمایی از موتورولا RAZR باقی مانده ولی این کمپانی تصمیم گرفته است تا کاربران احتمالی این گوشی هوشمند تاشو را با ویژگی‌ها و نحوه نگه‌داری از آن آشنا کند. از همین رو این کمپانی دو ویدیو رسمی از موتورولا RAZR منتشر کرده است که در ادامه با هم خواهم دید.

موتورولا RAZR قرار است اولین گوشی هوشمند تاشو (به صورت عمودی که Clamshell نیز نام دارد) لقب گیرد و در این راه رقیب خود یا همان سامسونگ را پشت سر بگذارد. با این حال با توجه به ماهیت تاشو بودن این گوشی و همچنین مشکلاتی که گریبان سامسونگ و کاربران گلکسی فولد را گرفت، کمپانی موتورولا پیش‌دستی کرده و ویدیو‌یی از نحوه مراقبت از نمایشگر حساس گوشی ۱۵۰۰ دلاری خود منتشر کرده است.

در ویدیویی که دیدید، به خوبی مشهود است که موتورولا نگران نمایشگر تاشوی RAZR بوده و به کاربران شیوه‌های مراقبت از آن را آموزش می‌دهد. همچنین این کمپانی در ویدیو خود عنوان می‌کند با توجه به این که پنل این گوشی تا می‌شود، دیدن برامدگی‌ها در پنل کاملا طبیعی بوده و جایی برای نگرانی نیست.

اما در ویدیو بعدی که این کمپانی از موتورولا RAZR منتشر کرده، به بررسی ویژگی‌های شاخص گوشی گران‌قیمت خود پرداخته است. این گوشی همانند دیگر گوشی‌های مدرن، دوربینی حرفه‌ای با قابلیت عکس‌برداری در شب دارد که موتورولا نام این قابلیت را Night Vision یا دید در شب گذشته است.

موتورولا RAZR همچنین از یک نمایشگر دوم در پشت گوشی بهره می‌برد که در عمل همان قفل صفحه گوشی بوده و کاربران می‌توانند با آن تعامل کرده و برای مثال، نوتیفیکشن‌ها و پخش موسیقی را مدیریت کنند. دیگر قابلیتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده، شارژ سریع توربو شارژ است که گوشی را در مدت بسیار کمی شارژ می‌کند.

البته با توجه به سخت‌افزار نه چندان قدرتمند این گوشی (اسنپدراگون ۷۱۰) و باتری متوسط ۲۵۱۰ میلی آمپری، ادعای شارژ سریع و همچنین شارژدهی کل روز موتورولا، چندان هم دور از انتظار نیست. در هر صورت این گوشی هم اکنون برای پیش‌خرید در وب سایت موتورولا قرار گرفته و از تاریخ ۱۷ بهمن به صورت انحصاری و با قیمت نسبتا بالای ۱۵۰۰ دلار در اختیار کاربران اپراتور ورایزن آمریکا قرار خواهد گرفت.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار