کد خبر: ۲۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 27
ویندوز 10 همچنان سرشار از باگ‌های آزاردهنده‌ است و مرگ ویندوز 7 نیز میلیون‌ها کاربر را به ناچار مجبور به ارتقا نسخه ویندوزشان کرده است. اما پیش از ارتقا بد نیست به ادامه مطلب نگاهی بیاندازید.
به گزارش آی تابناک : ویندوز 10 همچنان سرشار از باگ‌های آزاردهنده‌ است و مرگ ویندوز 7 نیز میلیون‌ها کاربر را به ناچار مجبور به ارتقا نسخه ویندوزشان کرده است. اما پیش از ارتقا بد نیست به ادامه مطلب نگاهی بیاندازید.

گزارش‌ها از مشکلات بروزرسانی امنیتی جدید ویندوز (KB4528760) نخستین بار در وبسایت Windows Latest منتشر شد. براساس این گزارش، گستره مشکلات حاصل از این بروزرسانی وسیع بسیار وسیع است.

Windows Latest در مطلبی که در این‌باره منتشر کرده می‌گوید:

ویندوز در ابتدا به هنگام نصب بروزرسانی KB4528760 با مشکل مواجه می‌‌شود. سپس چند خطای مختلف به نمایش در می‌آیند که هیچکدام حاوی علت خاصی برای مشکل به وجود آمده نیستند و در مرحله بعد هم کار سیستم یک سره می‌شود؛ سیستم در صورت خاموش شدن دیگر بوت نخواهد شد!

کاربری در انجمن مایکروسافت اینگونه نوشته است:

بروزرسانی KB4528760 برای ویندوز 1909 بسیاری از سیستم‌ها را با نمایش خطای 0xc000000e از کار انداخته و تعداد این سیستم‌ها رو به افزایش است.

کاربران وبسایت Windows Latest این مسئله را به نرم‌افزار بازنشسته Microsoft Connect ربط داده‌اند. این گزینه تنها سناریوی موجود نیست؛ با این حال کاربرانی که این نرم‌افزار را نصب کرده بودند یا حتی پس از نصب پاک کرده بودند، بیشترین آسیب را دیده‌اند. به گفته این وبسایت تنها چاره این مشکل حذف کامل ویندوز فعلی و نصب نسخه‌ای جدید است.

اما مسئله‌ مهم درباره هشدارهای وبسایت Windows Latest مربوط به بروزرسانی KB4528760 را می‌توان عدم اطلاع مایکروسافت از مشکلات احتمالی این بروزرسانی دانست. هنگامی که به صفحه پشتیبانی این بروسانی مراجعه می‌کنید با جمله «مایکروسافت در حال از مشکلات احتمالی این بروزرسانی آگاه نیست» مواجه خواهید شد که نشان از عملکرد کند مایکروسافت در این زمینه و خطر نصب این بروزرسانی برای قشر بزرگی از کاربران را به دنبال دارد.




منبع : شهر سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار