کد خبر: ۲۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 26
اطلاعات پیرامون گلکسی S20 و خانواده‌ جالب آن، به صورت روزانه در حال تکمیل شدن است. تقریبا به صورت روزانه اطلاعات جدیدی از دوربین‌های این گوشی، جنس بدنه یا حتی رنگ‌بندی آن منتشر می‌شود. جدیدترین اطلاعاتی که از پرچمدار بعدی کمپانی کره‌ای به بیرون درز کرده است، مربوط به هدیه پیش‌خرید آن می‌شود. با این وجود، هر کس که این گوشی را پیش‌خرید کند، گلکسی بادز پلاس را نیز به صورت رایگان دریافت می‌کند.
به گزارش آی تابناک : اطلاعات پیرامون گلکسی S20 و خانواده‌ جالب آن، به صورت روزانه در حال تکمیل شدن است. تقریبا به صورت روزانه اطلاعات جدیدی از دوربین‌های این گوشی، جنس بدنه یا حتی رنگ‌بندی آن منتشر می‌شود. جدیدترین اطلاعاتی که از پرچمدار بعدی کمپانی کره‌ای به بیرون درز کرده است، مربوط به هدیه پیش‌خرید آن می‌شود. با این وجود، هر کس که این گوشی را پیش‌خرید کند، گلکسی بادز پلاس را نیز به صورت رایگان دریافت می‌کند.

این اطلاعات را ایوان بلاس افشا کننده معروف که بیشتر با نام EVLeaks می‌شناسیم، منتشر کرده است. در عکسی که او لو داده است، شعار تبلیغاتی سامسونگ به خوبی معلوم است و می‌توان در صورت صحت عکس، امیدوار باشیم که با پیش‌خرید گلکسی S20 اولترا یا گلکسی S20 پلاس، گلکسی بادز پلاس نیز دریافت کنیم.

گلکسی S20

در رابطه با گلکسی S20 معمولی اما اطلاعاتی در دسترس نیست و البته قابل حدس است که این برتری بیشتر نصیب کاربرانی شود که در ابتدا گوشی گران‌قیمت‌تر این کمپانی را خریداری می‌کنند. با این حال با توجه به یکسان بودن طراحی گوشی با دیگر تصاویر مخصوصا در قسمت قاب پشتی آن، می‌توان تا حدودی به موثق بودن اطلاعات دل خوش کرد.

نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این بوده که خود گلکسی بادز پلاس هنوز معرفی نشده است. در نتیجه احتمالا هدفون کاملا بی‌سیم جدید سامسونگ، در کنار خانواده جدید سری S20 معرفی می‌شود و در همان مراسم یا در نهایت در وب سایت سامسونگ، کاربران از مزایای پیش‌خرید گلکسی S20 آگاه خواهند شد.

اگر خاطرتان نیست، سامسونگ مراسم رونمایی از خانواده پرحاشیه خود را روز ۲۲ بهمن انتخاب کرده و بازه‌ای تقریبا یک ماهه تا ۲۳ اسفند را نیز برای پیش‌خرید این گوشی در نظر گرفته است. با توجه به این که تقریبا ۱۶ روز بیشتر به معرفی این گوشی نمانده، با کمی صبر می‌توان به صحت تمامی اطلاعات افشا شده پی برد. هرچند که تا آن موقع نیز قطعا مشخصات بیشتری از این گوشی در اختیارمان قرار خواهد گرفت.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار