کد خبر: ۲۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 26
سونی، همواره یکی از برترین برندها در بازار لوازم خانگی کشورمان بوده است. محصولات خوش ساخت این تولید کننده ژاپنی نه تنها در کشور ما، بلکه در سایر نقاط جهان، متقاضیان فراوانی داشته است.
به گزارش آی تابناک : سونی، همواره یکی از برترین برندها در بازار لوازم خانگی کشورمان بوده است. محصولات خوش ساخت این تولید کننده ژاپنی نه تنها در کشور ما، بلکه در سایر نقاط جهان، متقاضیان فراوانی داشته است. تلویزیون های سونی نیز مانند دیگر محصولات این برند معتبر جهانی، به دلیل بهره مندی از تکنولوژی ساخت پیشرفته، کیفیت و دوام بالا، جزو پرفروش ترین محصولات بازار لوازم صوتی تصویری هستند.

شاید قیمت تلویزیون سونی نسبت به برخی برندهای نامعتبر، اندکی بیشتر به نظر برسد، اما با توجه کیفیت بالای ساخت این محصولات، می توان این قیمت بالا را توجیه کرد. به عنوان مثال با مراجعه به محصولات فروشگاه خانه سونی، دریافتیم، قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی از حدود 12 میلیون تومان شروع می شود و با جدیدتر شدن مدل تلویزیون، افزایش می یابد.

چرا قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی در مدل های مختلف متفاوت است؟

sony-pr-03.jpg

بسیاری از افراد هنگام خرید تلویزیون، تنها اندازه صفحه نمایش را در نظر می گیرند و به سایر مشخصات فنی و امکانات دستگاه اهمیت نمی دهند. اما در هنگام تصمیم گیری برای خرید تلویزیون سونی، بهتر است دیگر مشخصات تلویزیون را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر سایز صفحه نمایش، وجود امکاناتی مانند هوشمند بودن، بهره مندی از سیستم عامل، کیفیت 4K نمایشگر، سیستم های صوتی و ... در قیمت تلویزیون سونی تأثیرگذار است.

شاید اطلاع از قیمت تلویزیون های سونی و خصوصا مدل های پر طرفدار 55 اینچی، سوال شما هم باشد.

چرا تلویزیون 55 اینچی فروش بالایی دارد؟
تلویزیون های 55 اینچی که در این دوره، تلویزیون هایی با اندازه متوسط محسوب می شوند، جزو محبوب ترین مدل های تلویزیون سونی هستند. تلویزیون 55 اینچی با اندازه سالن نشیمن اکثر خانه ها تناسب دارد؛ نه خیلی بزرگ و غول آساست، و نه خیلی کوچک و نامتناسب است.

این سایز، به اندازه کافی بزرگ است. نمایشگر 55 اینچی به اندازه ای بزرگ است که می توانید به راحتی جزئیات تصاویر را در آن مشاهده کرده و از تماشای فیلم یا بازی به وسیله آن، لذت ببرید.

در عین حال تلویزیون 55 اینچی به اندازه کافی بزرگ است تا بتوانید نزدیک به نمایشگر آن بنشینید و لذت غوطه ور شدن در تصویر را تجربه کنید. یک تلویزیون 55 اینچ سونی با رزولوشن 4K می تواند جزئیات شگفت انگیزی از تصاویر را برای شما آشکار کند. تجربه تصویر فراگیر (Immersive experience) یا غوطه ور شدن در تصویر، به هنگام تماشای محتوای تصویری با کیفیت بالا، می تواند به یکی از خاطرات به یادماندنی شما تبدیل شود. لذت حضور در صحنه های طبیعی با تصویری فراگیر و تماشای جزئیات ظریف و مجذوب کننده آن، شما را ساعت ها جلوی تلویزیون نگه می دارد.

 با مراجعه به سایت خانه سونی می توانید از قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی اطلاع حاصل کنید. در این مطلب به معرفی و بررسی مشخصات تلویزیون های 55 اینچ سونی می پردازیم تا تصمیم گیری برای شما آسان تر شود.

طراحی بدنه تلویزیون سونی
تلویزیون های سونی با اندازه 55 اینچی و طراحی زیبای بدنه و قاب باریک، انتخاب خوبی برای تکمیل چیدمان نشیمن منزل شما و لذت بردن از تماشای تصاویر، با بهترین کیفیت هستند.

طراحی این محصولات توسط برترین طراحان صنعتی انجام شده است. می توانید تلویزیون 55 اینچ سونی را مانند یک قاب زیبا روی دیوار نصب کنید و یا آن را به وسیله پایه مخصوص روی میز تلویزیون قرار دهید. در هر دو صورت، ظاهر شکیل تلویزیون سونی، به چیدمان منزل شما جذابیت ویژه ای بخشیده و کانونی برای گردهمایی اعضای خانواده خواهد بود.

کیفیت تصویر
عموما تلویزیون های 55 اینچ سونی ، تصاویر را با کیفیت4K به نمایش می گذارند. همچنین بهره مندی از تکنولوژی HDR در این مدل ها، باعث میشود، کاربر بتواند در نقاط بسیار روشن و بسیار تاریک تصویر، جزئیات بیشتری را مشاهده کند. پردازنده قدرتمند x_reality pro  در این مدل ها وظیفه پردازش تصاویر را بر عهده دارد.

قابلیت upscale یا ارتقای کیفیت تصاویر، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در تلویزیون های متوسط و بزرگ وجود داشته باشد. همان طور که می دانید تصاویر شبکه های تلویزیونی رزولوشنی بسیار کمتر از رزولوشن تلویزیون های 4K دارند. در صورتی که دستگاه شما توانایی ارتقا تصاویر را نداشته باشد، تصاویر شبکه های تلویزیونی را به همراه پیکسل های نسبتا بزرگ و قابل رؤیت مشاهده خواهید کرد. بنابراین قابلیت ارتقای کیفیت تصویر یکی از عواملی است که در قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی تأثیرگذار است. به عنوان مثال تلویزیون های سونی  55X8000Gو 55X7500F، از این قابلیت بهره مند هستند و به لطف این تکنولوژی می توانند کیفیت تصاویر استاندارد شبکه های تلویزیونی را تا حد زیادی بهبود ببخشند.

تکنولوژی های بهبود دهنده نمایش رنگ
وجود تکنولوژی هایLive color  و TRILUMINOS display در این مدل ها باعث میشود تا نمایش رنگ ها با نهایت دقت انجام شده و تصویر خروجی دارای رنگ هایی زنده، شفاف و طبیعی باشد.

اتصالات و امکانات
اتصال دستگاه های جانبی، کنسول های بازی و سایر گجت های هوشمند به تلویزیون، دغدغه اکثر کاربران تلویزیون های هوشمند است. شرکت سونی با تعبیه ورودی و خروجی های متعدد، جای هیچ گونه نگرانی را برای کاربران باقی نگذاشته است.

در اکثر مدل های تلویزیون 55 اینچ سونی، چندین درگاه USB، درگاه کامپوزیت، HDMI، خروجی هدفون و ورودی آنتن  برای اتصال دستگاه های جانبی در نظر گرفته شده است. همچنین اتصال بیسیم wifi، پورت شبکه و بلوتوث برای تکمیل امکانات اتصال در این مدل ها تعبیه شده است. تیونر DVB داخلی، به عنوان دریافت کننده سیگنال، در تمامی این مدل ها قرار گرفته است. با وجود این گیرنده داخلی، قادر خواهید بود، بدون نیاز به دستگاه گیرنده یا ست تاپ باکس، تمامی شبکه های رادیویی و تلویزیونی داخلی را دریافت نمایید.

سیستم صوتی
عموما سیستم صوتی در مدل های 55 اینچی، از دو بلندگوی ده واتی تشکیل شده است و خروجی آنها در مجموع با قدرت 20 وات به گوش کاربر می رسد. توان 20 وات برای اکثر کاربردهای خانگی، از جمله تماشای فیلم و سریال یا بازی کردن مناسب است و صدایی رسا و شفاف را به گوش کاربر می رساند.

قیمت تلویزیون 4k سونی

sony-pr-02.jpg

کیفیت 4K در نمایشگرهای تلویزیون به معنی نمایش تصویر با رزولوشن 3840×2160  پیکسل است. در حال حاضر، رزولوشن UltraHD یا 4K به عنوان بهترین و پرطرفدارترین کیفیت پخش تصاویر در بازار لوازم صوتی تصویری خانگی، شناخته شده است. امروزه تلویزیون های 4K سونی به دلیل کیفیت فوق العاده و نمایش جزئیات ظریف تصاویر بسیار پرفروش و محبوب هستند.

البته سونی در سال اخیر تلویزیون های 8K خود را نیز به بازار عرضه کرد، اما با توجه به قیمت بسیار بالای این محصولات، خرید آنها چندان منطقی به نظر نمی رسد. پیشبینی می شود تلویزیون های 4K سونی تا چندین سال آینده همچنان عنوان پرطرفدارترین ترین تلویزیون ها را حفظ کنند.

قیمت تلویزیون 4K سونی نیز به عواملی نظیر اندازه صفحه نمایش، وجود رابط هوشمند، سیستم صوتی و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.به عنوان مثال قیمت تلویزیون 4k سونی مدل 55X7500F در حدود   10 تا 11 میلیون تومان است و یکی از بهترین انتخاب ها در این محدوده قیمتی به شمار می رود.

با خرید قسطی، صاحب یک تلویزیون سونی شوید!
خانه سونی ارائه کننده طرح فروش اقساطی لوازم خانگی سونی و تلویزیون های سونی برای ساکنین تهران و شهرستان هاست. با مراجعه به وب سایت خانه سونی یا مراجعه حضوری به فروشگاه،  می توانید ضمن بازدید از محصولات، از قیمت آنها و شرایط فروش اقساطی اطلاع حاصل نمایید.





منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار