کد خبر: ۲۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 23
شب گذشته فوجی فیلم از دوربین جدید خود با نام X-T200 رونمایی کرد که در واقع نسخه جایگزینی برای دوربین بدون آینه X-T200 است که سال پیش معرفی شد.
به گزارش آی تابناک : شب گذشته فوجی فیلم از دوربین جدید خود با نام X-T200 رونمایی کرد که در واقع نسخه جایگزینی برای دوربین بدون آینه X-T200 است که سال پیش معرفی شد. محصول جدید این کمپانی ژاپنی به یک منظره یاب الکترونیک مجهز شده و در گروه ارزان قیمت ها جای می گیرد. X-T200  همچنین ظاهری شبیه به نسخه قبلی خود دارد و بزرگ ترین تغییر فیزیکی آن کاهش وزن ۸۰ گرمی اش و البته استفاده از یک نمایشگر گردان LCD در بدنه آن است که قابلیت چرخش به زوایای مختلف را دارد.

X-T200 همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C  مدل قبلی را دارد اما حالا قابلیت تشخیص فاز به صورت تمام و کمال برای آن در نظر گرفته شده تا عملکرد بهتری را در  زمینه فوکوس خودکار از خود به نمایش بگذارد. فوجی فیلم تعدادی حسگر ژیروسکوپ را نیز برای این دوربین در نظر گرفته تا در زمان ضبط ویدیو تصاویر لرزش کمتری داشته باشند. پشتیبانی از HDR و فیلمبرداری 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه از دیگر قابلیت های این دوربین است. نسخه قبلی این محصول توانایی ضبط ویدیو 4K با نرخ ۱۵ فریم بر ثانیه را داشت که عملا بدون استفاده بود. حالا این نرخ به رقم امیدوار کننده ۳۰ فریم بر ثانیه رسیده است.

بادی X-T200 قرار است با قیمت ۶۹۹.۹۵ دلار به بازار عرضه شود و اگر هم علاقمند به خرید لنز پاور زوم 15-45mm f/3.5-5.6 به همراه آن بودید کل پکیج قیمتی برابر با ۷۹۹.۹۵ دلار خواهد داشت. در حال حاضر سه گزینه رنگی شامل نقره ای، نقره ای تیره و طلایی از این دوربین ساخته شده و قرار است از یک هفته آینده به بازارهای جهانی عرضه گردد.

دوربین X-T200

گفتنی است شرکت ژاپنی در کنار این دوربین از ارزان ترین لنز X-mount پرایم خود نیز رونمایی کرده که گزینه خوبی برای X-T200 خواهد بود. قیمت لنز XC 35mm f/2  برابر با ۱۹۹ دلار است که تقریبا نصف مبلغ تعیین شده برای لنز XF 35mm f/2 WR است. بدنه ای از جنس فلز، رینگ تنظیم دیافراگم و مقاومت بالا برای استفاده در شرایط جوی نامناسب از جمله مشخصه های لنز تازه فوجی فیلم است.




منبع : دیجیاتو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار