کد خبر: ۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 23
مایکروسافت جزئیات نحوه اجرای اپلیکیشن ها در محصولات دو نمایشگره خود از جمله سرفیس نئو و سرفیس Duo را نمایش داد.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت جزئیات نحوه اجرای اپلیکیشن ها در محصولات دو نمایشگره خود از جمله سرفیس نئو و سرفیس Duo را نمایش داد.

مایکروسافت مهر ماه امسال از سرفیس نئو و سرفیس Duo رونمایی کرد. سرفیس Duo با اندروید اجرا می شود و سرفیس نئو نیز از سیستم عامل ویندوز 10X بهره می گیرد. حال غول نرم افزاری با نمایش نحوه اجرای اپلیکیشن ها در این محصولات، چشم انداز بهتری به توسعه دهندگان داد.

مایکروسافت نحوه اجرای اپلیکیشن ها در سرفیس نئو را نمایش داد

به گفته مایکروسافت اپلیکیشن ها در حالت پیش فرض در سرفیس نئو و Duo در یک نمایشگر اجرا می شوند. سپس کاربران می توانند اپ را در حالت منظره یا پرتره در دو نمایشگر اجرا کنند. می توان از دو نمایشگر به عنوان بوم بزرگتر یا نمایش دو فایل متنی به طور همزمان استفاده کرد و یا از نمایشگر دوم به عنوان مکمل بهره جست.

مایکروسافت می گوید بسته به بازخورد توسعه دهندگان، امکان تغییر در نحوه نمایش اپ ها وجود داشته و این شرکت می تواند در ماه های آینده تغییرات مد نظر را صورت دهد.

این کمپانی از شبیه ساز اندروید برای سرفیس Duo نیز رونمایی کرد که توسعه دهندگان می توانند به کمک آن اپ های خود را آزمایش کنند. شبیه ساز ویندوز 10X نیز اواخر ماه آینده میلادی در دسترس توسعه دهندگان قرار می گیرد.

شبیه ساز ویندوز 10X از Windows API پشتیبانی کرده و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا محل دقیق لولای نمایشگرها را تشخیص داده و اپلیکیشن های خود را برای win32 یا Universal Windows Platform بهینه کنند.

مایکروسافت برنامه هایی برای نمایش صحیح محتوای وب در محصولات دو نمایشگره در سر دارد و قصد دارد با معرفی قابلیت های جدید، تجربه کاربران را بهبود ببخشد. این شرکت جزئیات بیشتر از نحوه اجرای اپلیکیشن ها در محصولات دو نمایشگره را در کنفرانس Build که اردیبهشت ماه سال بعد برگزار می شود، اعلام خواهد کرد.





منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار